::: خط خطی :::

153. چیزی گیر نیومد سرما رو خوردم...

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ


از دیروز حس می کنم گلوم درد می کنه

صبح و ظهر قرص سرماخوردگی خوردم

تمام روز رو عین معتادا خواب بودم بدنم هم درد می کنه

دیدم چه کاریه از درسام افتادم با این قرص خوردنا {اره جون دلم}

دیگه کلکنه ازبوه {فارسیش فک کنم گل گاو زبونه یه همچین چیزی} دم کردم خوردم

الا هم یه پتو پیچوندم دور خودم و پا سیستمم

آخر شب هم یبار دیگه باس دم کنم بلکه گلو درده خوب بشه

سرماخوردگیام خرن کاش شدید نشه که به این زودیا خوب نمیشم...



۹۳/۰۶/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۲)

مازنی هستی؟ خدا شفات بده :D
پاسخ:
چی هستم؟؟نگرفتم
ایشالا...

ته خطییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کوشییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
پاسخ:
هنوز زنده ام النازی
احتمالا حالت خرابه که نیستی:(
+فوشم نده دوباره اسم عوض کردم:)))))))
پاسخ:
بد نیستم ...
کرم داری دیگه.....
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۶ پاک باخته
دیشب ی ساعت بعد صحبت با تو گلودردم شرو شد/ الانم تو رختخوابم با چشای قرمز؛ دماغ آویزون و کلی عطسه/ تو دلم هرچی فک کنی بت گفتم/ دارم از اون قرص گیاهیا میخورم تو ک نداری دلت بسوزه
پاسخ:
ایوووووول منو این همه خوشبختی محالهههه
اوفت بخوری...
ته خطی شکمو :P
ازبوه آویشنه فکنممممم گل گاو زبون که ی چی دیگس
پاسخ:
:))))
نمیدونم همون که تو گفتی:))
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ بنای با ثوات
زود خوب می شی..من می دونم..باید درس بخونی ..:))
پاسخ:
اصن اسم درس که میاد بدتر میشم :))
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۴ مهندس بهشت
همش یه چند روز خواستی درس بخونی آخ این بلاها چیه سر خودت میاری
پاسخ:
می بینی تورو خدا حس می کنم اگه درس بخونم از مریضی می میرم:))
من کشیدم میدونم چی میگی... جوشونده خیلی خوبه... 
پاسخ:
اوهوم مریضی خیلی بده
گل گاو زبون خوبه...
یه جوشونده دیگه هم هست ما بهش میگیم"ختمی" نمیدونم شما هم دارین یا نه ولی اونم واسه گلو درد خیلی خوبه...
پاسخ:
اسمش رو داریم ولی خودشو الا تو خونه نداریم
دکتر یه چیز راحتتر می گفتی گیر بیارم...
خیلی مواظب باش. یخده عسل و آب لیموی تازه قاطی کن تند تند بخور پیش از این که شدت پیدا کنه. این سرماخوردگیه خیلی ناجوره تازگی ها شیوع پیدا کرده و از بدن درد شدید همراهش هست تا عفونت گلو:)
پاسخ:
ترسوندیم مضرابی جون ...
بذار برم ببینم عسل تو خونه داریم ....
شیمیایی تر از نگاه توایم ...
تو که قرمز شده تمام تنت ...
ـــــــ
بروزیم با صوتی از نجوای دل من ...
از این قرص گلو دردای گیاهی بخر
پاسخ:
همه جایی نداره باید کل شهر رو بگردم تا پیدا بشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">