::: خط خطی :::

154. تا سه نشه بازی نشه

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ


امروز یه اکانت تو اینستاگرام ساختم

بعد به محض اینکه از اکانتم اومدم بیرون رمزش رو یادم رفت

بعد تمام اعداد رو امتحان کردم ولی باز نشد که نشد

هر چی هم ایمیل یا شماره موبایل وارد می کنم تا واسم رمز رو بفرسته افاقه نمی کنه

شانسه من دارم نه اصن حافظه من دارم به ماهی گفته بزن کنار من بشینم جات

کسی رمز منو ندیده؟؟؟

دیگه فک کنم بهتره یه اکانت دیگه بسازم:((

کمی سرگیجه و حالت تهوع دارم مماغ هم که دیگه امون نذاشته واسم

آخه این وقت سرماخوردن بود من با این اوضاع احوالم فردا چطور امتحان بدم

فردا 7صبح واسه سومین بار امتحان میدم من که کاملا آماده ام

{تو باور نکن} ولی خب این مریضی دست و بالمو بسته:)))

اگه اینبار هم نشد بخاطر مریضیم بوده


+ دمت گرم مضرابی اون عسل و آب لیمو خوب بودا گلو دردم شدید نشد

قربون دستت اگه یه دستور داری واسه این مماغ هم بده یه کاریش بکنم:))


۹۳/۰۷/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۴)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۳۵ گیس گلابتون
بذا اول بخندم :))
واقعا نهایت بدشانسیه که آدم رمز یجاییشو فراموش کنه و هیچ رقمه هم نتونه برش گردونه -_- 
خدا در همه حال پشت و پناهت :X
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۵ پاک باخته
ما عسل داریم
آبلیمومون تموم شده
از این مغازه ای هام نمیخریم
باید صبر کنم تا آبلیمو طبیعی بگیرن
پاسخ:
خو خودت برو بخر...
۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ بنای با ثوات
:))
هنوز درگیر سرماخوردگی هستی..ای بابا..
عسل و آب لیمو خوبه...بازم بخور..:))
پاسخ:
تقریبا....
اره ادامه میدم:))
امتحان دادی؟
پاسخ:
اوهوم...:((
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۳ سید مرتضی
باهوش
پاسخ:
:D

امتحان چطور شد نتیجه اش آیا؟
پاسخ:
گند زدم...
الهی سرما خوردی منم هفته پیش سرما خوردم خدایش خیلی بدت اونم. تو این فصل.بایذ تا تموم شدن دورش صبر کنی
پاسخ:
خیلی بده...
۰۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۳ مهندس بهشت
الان جای ماهی نشستی شما خیالت راحت
پاسخ:
خب خداروشکر مطمئن شدم...:)))
۰۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۳ مهندس بهشت
خب آنتی هیستامین بخور مماخت نیاد

پاسخ:
قرص نمیخام بخورم خواب آورن...
اینم حافظه ست توداری؟؟؟؟؟؟؟؟زود یکی دیگه بساز.....
هاااجون خودت توکه خفه شدی بسکه درس خوندی...اصا همین درس خوندنا باعث شد مریض شی...بچه پرروووو
پاسخ:
یه زمانی حافظه توپی بود الا دیگه.......ساختم:)))
میبینی درس خوندن کمرمو شکونده:)))
خیلی این مطلبت منو درگیر خودش کرد. میخوای بری یه پزشک ببینتت؟ نه قبلش یه چنتا دیگه شماره رو امتحان کن شاید باز شد. عه حذفش کردی که.
پاسخ:
مرسی از راهنماییت فک کنم باس همین کارو بکنم:))))
والا ما گوشیمون سیمبیان هست و ورژنش به این سوسول بازیا نمی خوره برا همین نمتونیم راهنمایی کنیم برای پسوردت شرمنده خخخ:))
پاسخ:
فایده نداره یکی دیگه ساختم:))
انشاءالله که نمره خوبی می گیری عزیز:)
برای آبریزش فک کنم قرص سرماخوردگی بزرگسالان یا آدولت کلد Adult Cold  بخوری شش ساعتی یکی، آبریزش بینی ات بند بیاد . کلد استاپ نخوری یه وخ که تمام امتحان چرت می زنی به خاطرش:)))
عسل و آب لیمو و زنجفیل تازه رو اگه تونستی گیر بیاری بخور خیلی مفیده . البته اگر همون روز اول که حس کردی داری سرما می خوری این معجونه رو خورده بودی سرماخوردگی ورود ممنوع می شد به خاطر ویتامین C آب لیموی تازه:)
پاسخ:
قرص خوردم یک روز تمام خواب بودم ....
زنجبیل تازه ندارم ولی عسل و لیمو خوب بود...
اِ جایی ننوشتیش؟! یا مثلا عدد خاصی نیست؟! مثل سال تولدی چیزی
اگه چیزی به ذهنت نمیرسه پس فک کنم باید بسازی:(
ته خطی تو پیروز میشی... من امید دارم!!! 
پاسخ:
یه عدد ثابت دارم واسه تمام اکانتام ولی اون لحظه فک کنم انگشتم خورده یه عدد اشتباه زدم نمیدونم والا ...
مرسی النازی ولی خودم امید ندارم:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">