::: خط خطی :::

156. تو را من چشم در راهم

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ


از همین می ترسم... آدم به کسی یا چیزی عادت کند...
و آن وقت ... آن کس یا آن چیز قالش بگذارد...
میلیون ها و میلیاردها آدم تو این دنیا هستند...
و همه شان می توانند بی تو زندگی کنند...
آخر من بدبخت چرا نمی توانم؟...


+ این آهنگ "حس آرامش "

پ.ن: آهنگ به متن ربطی نداره...


۹۳/۰۷/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

۱۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۷ کوچـی زاا
تـــــــه خطـــــــــــی بِلَخَرِ پیدات کردم :))))))))
هووووووووراااااااا ^___________^

آدرستو گم کرده بودم ... مُردم تا پیدات کردم :)
چطوری تو دختر ؟!
پاسخ:
سلام گلم دیدم ی چند وقته نیستی..
من خوب ...خوش اومدی
چی شده  ته خطی جونم؟:((
آهنگ قشنگه...مرسی
پاسخ:
هیچی گلم..
فدات
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۵ بنای با ثوات
اهنگش خیلی غمینه...
پاسخ:
اوهوم...
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۸ پاک باخته
به به
سلام
سرکار علیه
پاسخ:
به به
سلام
مجهول الهویه....
ته خطی چی شده؟! :(
+خیلی اهنگ قشنگیه! 
پاسخ:
اوخ شدم:D
قشنگ ولی غمین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">