::: خط خطی :::

163. الا که من کوچ کردم این خوب شده

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ب.ظ


تف تو بلاگ کصافد وحشی نفهم

{آیکن ته خطی که داداش کوچیکش در دهنش رو گرفته فحشای رکیکتر نده}

ع ع ع الا که من رفتم تو بلاگفا وب درست کردم این خوب شده

خاک تو سرش اعصابم خورده دلم میخواد لهش کنم

لعنتی اصن میرم بلاگفا ...

بیشعور


۹۳/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۴
ته خطی ...

نظرات  (۸)

آقا جون بچه هاتون انقدر وول نخورین دیگه. یه جا آروم بشینین خوب. ما که هر روز تو بلاگیم مشکلی نداشت که
این کوکی ها و چه میدونم هیستروی مرورگرت و چاچ (؟) رو گاه به گاه پاک کن. بلکه درست شد. عهه
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۶ پاک باخته
آدرس؟
سلام خوبی کم پیدا خانم!!!!
لطفا هرجا میری آدرس وبتو به منم بده.
پس چرا بقیه مشکل نداشتن؟ نمی خوای یه بررسی بکنی ببینی چرا مشکل داشتی باهاش؟
نمیشه بمونی همینجا آیا؟
کجا میخوای بری آخه؟ :(
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۲ مهندس بهشت
|خاک بر سرش
سلاااااام
آخیش بالاخره این کامنت دونیا باز شد:)
نهههه ته خطی نری بلاگفا همین جا بمون
+خوبی؟
ای بابا،بلاگ بیشعور....
مهم اینکه هر جا بری،بلاگ یا بلاگفا من چسبیدم بهت،چسبمم دو قلوه کنده نمیشم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">