::: خط خطی :::

وقتی آدم می افته به گدایی

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ

چند سال پیش بود؟؟5یا شایدم 4 نه نه شاید 6 ولی نه بیشتر از 5 نیست مدتیه بازیش گرفته خیلی رو اعصابم راه میره خیلی اذیت می کنه خیلی وقتا از رو عصبانیت اشکم در میاد وقتی می بینم زورم بهش نمیره و نمی تونم حرصم رو سرش خالی کنم... 
کل روز خوب کار می کنه انگار نه انگار.. شب که من میرم سر وقتش از هوش میره تو طول روز من کاری به کارش ندارم یه گوشه افتاده و راحته خب من راحتش میذارم اذیتش نمی کنم ولی اون بی معرفته وقتی بهش نیاز دارم خودش رو میزنه به موش مردگی...
وقتشه عوضش کنم خب هرچیزی یه تاریخ مصرفی داره این گوشی کوفتی هم عمرش رو کرده اصن من چرا دارم با این راه میام هووم؟؟
هیچ امکاناتی نداره به تمام معنا امکاناتش صفره باس یه بهترش رو بخرم اصن حالا که فکر می کنم می بینم از یه ماه پیش که تصمیم گرفتم گوشی جدید بگیرم این خودشو زد زمین فک کنم میخواد تلافی کنه اونم حالا که میدونه پولی تو دست و بال ندارم
دیشب به دوستم اس میدادم وسط حرف زدنمون خاموش شد باز زد به سرش نیم ساعت تمام هر 15 ثانیه یبار روشن خاموش میشد ...ازش تعریف و تمجید می کنم قربون صدقه اش میرم از خوبیاش میگم بلکه جوگیر بشه و حالش خوب بشه 10 دقه بعد عصبی میشم بهش سرکوفت میزنم تهدیدش میکنم به اینکه سرش هوو میارم و...20 دقیقه بعد کلافه داغون خون خونمو میخوره سرش داد و بیداد می کنم فحشش میدم نفرینش می کنم و...همچنان حال خرابه اشکم در میاد خاموشش می کنم پرتش میدم یه گوشه و میخوابم ...
از حق نگذریم خیلی واسم کار کرده خیلی ضربه خورده و داره زهوارش در میره باتریش هم که ورم کرده و...
به داداش کوچیکه رو میندازم گوشیش رو امشبی بهم قرض بده واسه نیم ساعت قبول نمیکنه میگه پیامای خصوصی دارم و من همچنان التماسش رو می کنم 

+بی پولی خره وقتی نمیتونی یه گوشی اندروید مدل بالا تووپ بخری و بیاری بکوبونی تو صورت گوشی قدیمیت و دلت خنک بشه...



۹۳/۱۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

من هر هر شب میشینم دعا می کنم که خدا در روزی باز کنه بروم
بی پولی بد دردیه
پاسخ:
واس منم دعا کن خو...
آره من همیشه سر میزنم به اونجا:)
مرسی که از بند رهاش کردی:))
پاسخ:
من مرسی که سر میزنی گلم:D

گوشیت سرطان گرفته. بیچاره.
گوشی قبلی منم چند ماهی همینجوری بود
بعد دقیقا وقتی که از سرطان مُرد،
یک پولی به دستم رسید و رفتم موبایل خریدم.
:)
پاسخ:
فک کنم بوی پول رسیده به مشامش واس همین سرطان گرفته:-))
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۷ مهندس بهشت
خخخخخخخخخخخخخخ
خو باید با اگوشی مهربون بود وال
اینجوری که تو رفتار میکنی من بودم عمرا روشن میشدم دی
پاسخ:
باش مهربون بودم که پررو شده
عزیز اگر سیم کارتت ایرانسل هست بهتره سندش رو برداری و بری دفاتر خدمات ارتباطی همون لحظه می سوزونن و یه دونه دیگه بهت می دن به نظر میاد عمر سیم کارتت تموم شده باشه. 
آبجی منم کلی خرج گوشی اش کرد آخرش فهمید مشکل از سیمکارتش هست. 
پاسخ:
اره والا سیم کارتم ایرانسله شاید همینه که تو میگی
من گوشی میخوااااااام:(
اصن بی پولی گاو نره:)))
انشالا به زودی هردومون آیفون بگیریم بکوبونیم تو سر گوشیامون:))

+اینستات چرا خصوصی شد؟:(

پاسخ:
ایشالا ایشالا...
ع وا ببخشید فک نمیکردم کسی دنبال کنه خصوصی کردم الا برش میدارم گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">