::: خط خطی :::

شانس که نیست

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ


+هربار اومدیم ناز کنیم همه چی برعکس شد بجا اینکه نازمون رو بکشن ما ناز اونارو کشیدیم 

+طرف تا دیروز پا گذاشته رو خرخره بنده که زودتر کارش رو تحویلش بدم حالا که من تمومش کردم 

سرش شلوغه و هنوز وقت نکرده بیاد تحویل بگیره حالا کار اون به کنار حداقل اون پول مارو بده بزنیم

 به یه دردی 

+حال گوشیم خوبه بحول قوه الهی دیگه خودبخود خاموش روشن نمیشه و بنده زین بابت خرسندم

 فقط یه مشکل خیلی کوچیک پیدا کرده اونم اینکه دو روزه دکمه هاش از کار افتاده

رسما لگن تشریف داره عصر ببرمش تعمیر بلکه حالش جا بیاد

تو این موقعیت فقط همینم کم بود





۹۳/۱۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

خخخخخخخ
ای بابا ای بابا

اگه اونجا بودم گوشیمو میدادم به ته خطی گلم
بعله
پاسخ:
مررسی گلم:-*
عی بابا پس اون همه عجله اش برا چی بود؟؟؟؟[آیکون خشانت]
پاسخ:
مرض داشت دیگه ...
به تو نزدیکتره شاپرکی دعواش کن...
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۴ گمـــــــشده :)
سلام خوبی ته خطی..:))
ببخش دیر اومدم...
وای از دست این آدما...بگو پولمو بده ه ه ه .....
:))))
پاسخ:
سلام یسرا جان
من که دو هفته پیش گفتم کو گوش شنوا
:)))
به بد شانسیا فک نکن خودشون از پیشت میرن :)
پاسخ:
من به اونا فکر نمیکنم اونا دارن به من فکر می کنن:)
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۸ مهندس بهشت
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ همیشه این مدلی میشه یا تو وقت نداری یا اون طرف
گوشی رو هم بیخیالش شو بذار بمیره برو یکی نوشو بخر
پاسخ:
مشکل همینه که پول نیست نو بخرم وگرنه بره بمیره اصن والا
کلا همینه دیگه
بعضی ها انگار میخوان جون بدن به جای پول.
:))
پاسخ:
والا جون رو هم راحتتر از پول میدن
آخ گفتی.. کار کردن یه چیزه و گرفتن پول کاری که انجام می دی یه چیز دیگه.. کصافدا کلی چونه می زنن و آخرشم درست و حسابی پول رو نمی دن به آدم.. والاااا
پاسخ:
هی روزگار:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">