::: خط خطی :::

ظاهر و باطن

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ


به بهونه تعمیر گوشی داداش کوچیکه رو با خودم همراه می کنم و میزنم بیرون

کلی گوشی فروشی و تعمیرات گوشی رو دید میزنیم چندجایی می تونستن تعمیر کنن و خیلی جاها 

نه حق دارن دیگه گوشی فکستنی که حتی آدم روش نمیشه واسه تعمیر بده دست کسی

تو خیابونا قدم میزنیم و مغازه هارو دید میزنیم داداش عین بچه های 5 ساله نق میزنه 

واسه برگشتن عجله می کنه یه مسیر کوتاه رو که رفتیم زودی برمیگردیم حالا دیگه راضی شدم 

گوشی رو بدم دست یکی از اون تعمیراتیا یکیشون که حس میکنم بیشتر از بقیه حالیشه 

گوشیم رو تحویل میگیره یه گوشی دل و روده دراومده گرفته در گوشش و حرف میزنه

"سلام فلانی ببین سیم کارتمو گم کردم شماره شیوا و فاطی رو سیم بودن الا ندارم واسم بفرست 

شمارشون رو جفتشون باهام قهر کردن باس از دلشون دربیارم و......."

خنده ام میگیره جلو خودم رو میگیرم سر قیمت توافق می کنیم و .....

میزنیم بیرون تو راه برگشت با خودم فکر می کنم چه دنیای نامردی وقتی یه پسر در عین واحد

 دو نفر رو بازی میده و حتما تهش به مرد بودنش هم افتخار می کنه و یه روزی هم .....

حالا یادم می افته حرفایی که شنیدم خنده نداشت گریه داشت یه گریه تلخ واسه هم جنسای من

هم جنسایی که خیلی ساده یه آشغالی مث اون و امثال اون رو باور می کنن...



۹۳/۱۲/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

واقعا چقدر بعضی ها پستند فکر کنم فقط اون دوتا رو سیم سیو بدونن بقیه تو گوشی سیوند :)
خیلی از این ادمها دیدم البته اگه بهشون بشه بگی ادم
پاسخ:
آره والا
تقصیر خودته خو گوشی تو نمیدادی بهش تا خراب ترش نکنه
:دی
پاسخ:
کوفت بره تو دلش...
سلام اون پسر خیلی خره قبول.
ولی هم جنس های شمام مقصر هستن 100% دقیقا هر دو مقصرن.
به یه نفر اتهام نزنید
پاسخ:
به یه نفر اتهام نزدم نمیخوام هم بگم ما دخترا همه پاکیم و ....
ولی خداییش پسرا تو این مورد بدتر از ما دختران دروغگو تر و حقه بازتر....
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۶ مهندس بهشت

والا آشغال

گوشی دل و روده بهم ریخته نه بگو جیپر زلیخا

پاسخ:
چشت بهش میخورد به حالش گریه می کردی در این حد:D

ابروی چهار تا مردم میبرن
پاسخ:
آره والا
خاک تو سرش
دو تا میزدیش
پاسخ:
خاک تو سرش تازه گند زده به گوشیم هم ...
هعی....چی بگم!!!
پاسخ:
هی روزگار
آره واقعا...
پاسخ:
اهوم:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">