::: خط خطی :::

یکم دیگه مونده

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ق.ظ


دوستان عزیز بدی خوبی دیدین حلال کنین بلکه منم با آرامش برم....(چرا بغض کردین بابا سفر آخرت که نمیرم بعدا برمیگردم):D

 سال 93با همه بدیاش داره تموم میشه بهتر زودتر باروبندیلش رو ورداره گمشه بلکه 94با اتفاقای خوب بیاد 

خداکنه همه تو سال 94مشکلاتشون حل بشه زندگیامونم روبراه بشه

عیدتون پیشاپیش مبارک...





۹۳/۱۲/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۷)

سلام

من نام دخترم را فاطمه س گذاشتم؛ زیرا خدای عزوجل فاطمه س و هر کس که او را دوست دارد؛
از آتش دوزخ نگه داشته است.
پیامبر ص

عیدتون مبارک
تشریف بیارید؛خودنویسی ها و عیدیتون رو بگیرید.

التماس دعا

یاعلی مدد
پاسخ:
مرسی عزیزم

میای یا با کتک بیارمت؟؟؟
پاسخ:
اومدم :D

نیستیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اهوم
اگهخ الان بگم سال نوت مبارک
منو نمیزنی که؟!:D
پاسخ:
نه والا
اگه من الا بگم سال نو تو هم مبارک تو که منو نمبزنی:D

بیا دیییییییییییییییییه
پاسخ:
:D

سلااااام سال نو مبارک ته خطی گرام

کم پیدایین!!!

ان شاالله سال جدید بهترین ها رو با خودش براتون به ارمغان آورده:)

سالتون قشنگ:)
پاسخ:
سلام مرسی و همچنین
اره یه مدت نبودم
کوجااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
همینجاهام
من خودم ک اینستا ندارم با اینستایِ خاهرم یسری بچه هایِ بلاگفایی و دوستامو فالو کردم ولی بهشون نگفتم من توو اینستا هستم... هنوزم بیشترشون منو نمیشناسن :دی
توی اون عکسم دیگه خاستم یجور باشه ک بچه ها بشناسنم واسه همین هم توی بلاگفا گذاشتم هم توی اینستا :)
پاسخ:
ای شیطون:)
سلام خطی خطی جان
سال به سال دریغ از پارسال :)))))


+سال خوبی رو برات آرزو می کنم امیدوارم سال 94 بر وفق مرادت بچرخه
پاسخ:
چ کنیم دیگه نت اومدنم کم شده و....
ایشالا و همچنین واسه تو گلم...
آره :)
پاسخ:
همون پس درسته
وقتی تو اینستا نوشته بود کار کوچی زا یاد تو افتادم امروز که تو وبت دیدم مطمئن شدم :D
سلام عزیز دل
سال نوت زهرایی
:**
پاسخ:
سلام گلم...
سال نو توام مبارک و زهرایی :*
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۹ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
آرزو دارم خورشید رهایت نکند،
 غم صدایت نکند،
 و تو را از دل آن کس که تبش در تن توست حضرت دوست جدایت نکند،
 خنده ات از ته دل، 
گریه ات از سر شوق، روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ،
 و تنی سالم و شاد که بخندی مادام.

‏‎  سال نو مبارک 💐
پاسخ:
مرسی گلم سال نو مبارک...
عیدت مبارک ^_^
با آرزویِ بهترین ها واست :)
پاسخ:
عید تو هم مبارک کوچی زا جونم:-*
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۷ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
خبریه؟!
:)
پاسخ:
نه والا:)
انشاءالله سالی پر از موفقیت و سلامتی در پیش رو داشته باشی. عیدت مبارک پیشاپیش:)

پاسخ:
مرسی عزیزم عیدت مبارک گلم:-*
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۳ مهندس بهشت
ما که فقط خوبی دیدم

پاسخ:
از بس دخمل خوفی بودم
آیکون خود شیفتگی:)
عیدت مبارک..کجا ایشالا؟
پاسخ:
عید تو هم مبارک...
جای خاصی نمیرم فقط ممکنه تا بعد تعطیلات آپ نشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">