::: خط خطی :::

منو از اینور وردار بذار اونور

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ


کل دیروز رو نخوابیدم دیشب هم تا نزدیکای صبح بیدار بودم از بی حوصلگی ترانه گوش میدادم

و فک می کردم ...مدتهاست شبا راحت خواب نمیرم کی میخاد خواب نرمال ما برگرده خدا میدونه

این ترانه های گوشی بنده چرا اینقد غمگینه از دیشب فقط سه بار عاشق شدم

92 بار شکست عشقی خوردم اصن جونم دراومد...

دیشب داشتم فک میکردم بنده که میتونم راحت شیا رو تا صبح بیدار سرکنم دقیقا به درد

نگهیانی شیفت شب میخورم فقط نمیدونم الا حقوق و مزایای خوبی میدن یا نه


بعدا نوشت: روزی سه بار این مامان ما یقمونو جر میده که جواب خواستگارتو چی بدیم

حالا من هی میگم و اینا میگن دلیلت چیه با دلیل بگو

بنده چطور حرفمو تو این خونه به کرسی بنشونم چه فایده وقتی تصمیم رو به عهده

خود آدم میذارن و بعد وقتی جواب رو گفتی هی به دست و پات می پیچن ...

مثلا میخان نظر منو عوض کنن !!!

آدم نباس یه حرفی بزنه زد هم نباس ازش برگرده مگر در مواقع خاص و خاص و خیلی خاااص

+:باز این مامان ما شروع کرده نظر منو بدونه فک کنم میخان بندازنم تو رودروایستی

دلم میخاد سرمو بزنم تو دیوار مغزم بپاشه بیرون


۹۴/۰۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۶)

گفتیو داغ دلم تازه شد ...
من که طی یه چند موردی رفتم خرید خخخخخ
خیلی هم حال داد ......
نزنی حالا سرتو به دیوار
ازدواج مبحث شوخی برادری نیست
رودربایستی کیلو چنده؟! قاطع پاسخ بده 
موفق باشید
noch noch
Zehnet kojaha raft?khhh
اوضاع رو میبینی توروخدا
دهه هفتادی جماعت، یا خودش تو فازِ
یا میبرنش لای منگنه :/ 
به به چه بازار خواستگاری داغه این روزا

تو روووووووووووووحت
تو عاشقی؟؟؟
برو همون تپل رو بگیر
پاسخ:
همچین میگی تو عاااشقی انگاری ایدز دارم 
بابا و مامان میگن تپل به من چه خو:))
نیمه سقط شده من و تو از سندرم گشادیسم رنج می بره که ازش خبری نی.. :))
پاسخ:
هی روزگار:)
ته خطی بی دلیل ردش نکنیاااااااااااااا
بی شوعر می مونیاااااااااااااااا
والا
پاسخ:
نچ نمیمونم غمت نباشه:)
دعا کن دعااا:))
برای ازدواج هیچ وقت دیر نیست ... یاد بگیر هر چی بقیه گفتن بگو باشه ولی عمل نکن ... اینجوری اعصابت هم آرومتره
پاسخ:
نمیذارن که ...تو این زمینه نمیشد بله رو بگی و عمل نکنی تا بله بدی کار تمومه
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۰ محمد مهدی ( مازنی ریکا )
سلام بر بانو خط خطی
خوبی؟
جواب یکی از خواستگارا رو بده من دلم هوس شام عروسی کرده
آهنگ های عباس قادری رو گوش بده نه غمگینه نه شکست عشقی میخوری .خخخخ
پاسخ:
سلام مرسی 
شام عروسی من اخه خوردن داره؟هااا بنده عروسی هم کنم از شام خبری نیست :))
عباس قادری نشنیدم تا حالا
هر وخ ناراحت هستی و دوست داری سکوت کنی و حرف نزنی با کسی بشین یه گوشه دنج به دسته بندی آهنگای گوشیت.. باور کن جواب می ده و به راحتی همه چی رو منظم می کنی:))
پاسخ:
چه فایده این مدیا پلیر کوفتی همه رو قاطی میخونه ...
وای ننه.. چقده بدم میاد از این لای منگنه قرار گرفتن ها.. یعنی میخوام خودمو بزنم به دار فانی یه وقتایی از دستشون اونم به خاطر خواستگاری که هیچ سنخیتی باهام نداره:))
پاسخ:
اخ گفتی فقط تو درک میکنی حال الا منو
بلاگ هم دیوونه شده جفتی ثبت می کنه کامنتا رو :))
پاسخ:
بلاگ کلا دیوانه بود :D
از اینجا خودم یکیشو محو میکنم برات
عجی مجی لا ترجی بوووم:D

سرشب بخواب عزیز. یعنی ساعت ده بی چون و چرا برو تو رختخواب.. مدیونی فک کنی من دوازده خوابیدم دیشب، شش پاشدم نماز و دوباره خوابیدم تا نه و نیم صبح! پرخواب شدم ناجوررررر :))
آهنگای گوشی ات رو دسته بندی کن مثلاً گروه شاد، گروه قدیمی ، گروه عاشقانه/شکست خورده و اینا :))
پاسخ:
اوووه خواب به چشام نمیاد جغد شدم جغد 3نصفه شب بزور خواب میرم ...
اوووف خواب داریا خواااب
واسه دسته بندی ترانه هام تنبل تر از این حرفام :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">