::: خط خطی :::

دس به قلم شدن یه روزی حالم رو خوب میکرد

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ق.ظ

اگه بگم اینجا رو فراموش کرده بودم دروغ نگفتم چیز زیادی ازش یادم نمونده بود شاید عمده ترین دلیلش پا سیستم نرفتنم باشه 

دیگه مث قبل حوصله ام نمیکشه نت گردی کنم 

حوصله ام نمیکشه بنویسم ،آشپزی کنم ، خیاطی ،خرید و....

واسه انجام دادن کارهام اشتیاقی ندارم شاید انجامشون از رو اجباره 

منی که عاشق کتاب خوندن بودم یه کتاب دویست صفحه ای رو که زمستون خریدم هنوز کامل نخوندم

نمیدونم چی به روزم اومده یا حتی از زندگی و آینده ام چی میخام فقط میدونم عجیب از روزای تکراریم خسته شدم

حتا از داشتن این قالب هم خسته شدم

آخه چرا بلاگ قالب درست و درمون نداره با این قالبا زیر خاکی و عتیقه اش

طراحشون خیلی بد سلیقست


۹۴/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

حال الان منم مث توئه دقیقاً خط ب خطش حس وحال منم هس
پاسخ:
هی روزگار:(
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۸ کوچـی زاا
ته خطی ! یادته دوس داشتی بیای بلاگفا ؟! :|
ببین الان ما چه آلاخون والاخون شدیم !! ببین همه چی پاک شده !! همه ی دوستامو گم کردم :(
حالا برو از بلاگ تشکر کن >_<
پاسخ:
من اولش هم بلاگفا بودم کوچی جان چند سالبعد اومدم اینجا {بلاگفا واس تنوع قالباش خوبه}
خب بیا بلاگ
-------------
اومدم وبت نظر بذارم هرچی منتظر میمونم کد امنیتا رو نشون نمیده
O__o


۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۳ خانم مهندس
منم دقیقا همینجوری ام!!
اصلن  دیگه حال وحوصله وبلاگم رو ندارم!!!مثل قبل!!!
دلم میخواد حذفش کنم!!!!!!!!!!!!!!!!
وبلاگت خیلی خوبه !
با تبادل لینک موافقی ؟!!
اوف.. ما رو ببین که رو دیوار کی داریم یادگاری می نویسیم.. هی نگا کنیم ببینم آپ کرده یا نع اون وخ می گه اصن وبشو یادش رفته بوده.. خعلی نقطه چین هستی به همین برکت:))
پاسخ:
حالا به اون صورت که نهههه ولی خب کمی یادم بود:D

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۱ فیروزه ای
migzare :)))
اگه بگم این نوشته انگار از روی حالاتو احساساته من نوشته شده دروغ نگفتم:| منم دخیخا همینجوریممم:|
پاسخ:
دردمون یکیه حالا درمونمون چیه اینش مهمه
اوووووووووووووللللللللللل
پاسخ:
تبریکات فراااوان:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">