::: خط خطی :::

یه همچین کدبانویی هستیم مثلن

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

 با مامان رفتم خرید یکم خرده ریز گرفتم مامان واسم جنس خریده لباس بدوزم واس خودم 

سه روزه گوشه ی خونست هنوز حوصلم نکشیده برم طرفش مامان هم هی تهدید

و دعوا که اگه میدونستم قراره مث بقیه جنسا به کمد بپیوتده اصن واست نمیگرفتم

چیه خب خسته ام خسته حال ندارم الا بدوزم ولی خدابخاد در آینده جز برنامه کاری قرارش میدم 

با پدر گرام رفتیم یه خرید از این بلغور گندما خریدم واسه حلیم ،

حلیم پوختوندم واسه بار اول بد نبوود هیچ مزه اش هم خوب شده 

بود تازه  امروز هم کلوچه خرمایی پختوندم اینارو که نمیبینن هی میگن تنبل شدی 

قدر نمیدونن که

کلوچه خرمایی


حلیم



۹۴/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۵ آدم ارغوانی
از وبت خوشم اومد...لینک شدی
پاسخ:
تچکرات:)
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۳ آدم ارغوانی
منم دلم خواااااس...:(
پاسخ:
:D
اه دیگه داداش هم نداریم خفتت کنیم واسش و همش تلپ شیم خونه تون بخور بخور راه بندازیم.. (شکلک خواهر شوهر شکمو و اینا) والااا :))
پاسخ:
ای  شااانس:(
سلوم ته خطی خودوم :)))بی معرفت تو اصلا معلومه کجایی؟اینستا نیستی فکر کردم نت نداری...وب قبلی من که پوکید این آدرس جدیدمه
پاسخ:
سلام گلسایی چطوری
تو که از من کم پیداتری
بححح بححح بححح بححححح به نظر خوجمزه میاااااااد

منم رفتم الگو دراوردم پارچه هم مامان دراورده ولی 1 هفته س خستم همش نمیتونم برم بدوزم:))
پاسخ:
مث خودمی:))
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۴ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
لح بح! نمیشه ازینا پست کرد؟!
پاسخ:
نه فک نکنم:))
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۸ گمـــــــشده :)
اصلا دیگه وقتشه...:))
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۲ مهندس بهشت
مگه حلیم رو هم میشه تو خونه پخت؟؟؟؟؟؟؟؟چه جالب اولین باره می شنوم
دخیخا نمیدونن ماه رمضون برای آدم حوصله نذاشته
خیاطیم که بلدی
آقا شما کدبانوی تمامی
پاسخ:
میشه پخت آسونه
مرسی گلم
:))

مـرسی...
بـه بـه اصـن میگـن بیا منو بخـور 
اینقـذه کـه خوشمزه بِ دیدم میادش 
خشته نباشی
پاسخ:
اره دیگه 
تچکرات:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">