::: خط خطی :::

تا دوری میزنیم شب میشه

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ


معلومه وقتی هفته ای یبار بیای سر وقت وب اینطوری میشه

باس تو زندگیم یه روند جدید در پیش بگیرم اینطوری فایده نداره خودم هم از خودم دارم خسته میشم

داداش بزرگه جدیدا منو میده واسه افطار


بامیه و گوش فیل واسشون درست کردم {روز قبلش فقط بامیه}

این بار یبیشتر درست کردم بلکه واسه افطار امشب هم بمونه

{اینا تو عکس اضافه بودنا بعد اینکه حسابی خوردن30-40تایی میشدن}

صبحی اومدم میبینم ظرفش دست داداش دومیه 7-8 تاش مونده

میگم اینارو واسه افطار گذاشته بودم نه اینکه تکخوری کنی

میگه اینکه چیزی توش نبود فقط 20تا مونده بود منم گفتم واست زحمتشونو بکشم

20تا کمه عایا؟؟

انصافه بنده 5ساعت به زبون روزه پای گاز درست کنم و اونا تو یه 10دقه بخورن و بگن کم بود؟؟

اینم روز قبلش درست کردم همون کلوچه خرمایی سری قبله این بار کوچولوتر...


اصنشم رفتم تو اعتراض به داداشا اعلام کردم بنده دیگه چیزی درست نمیکنم اصن چه معنی داره

برن پول بدن بخرن منم سر حاضری بخورم والا


+چرا گوش فیلا شبیه پاپیون شدن؟


۹۴/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

داعش ب ما نزدیکتره من دم خونه منتظرتمک
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۰ گمـــــــشده :)
نه خداییش درکت می کنم..انصاف نیست...
سلااااااااااااااااااااااااااام
پاسخ:
سلام گلم:)
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۲ مهندس بهشت
هه ما خونمون بامیه بیاد همون طوری میره آشغال
منکه تو عمرم یه بار یه دونه خوردم دیه لب نزدم اصلا دوست نمیداریم
کلا خونوادگی نمیخورمیا
اما دستت در نکنه نمیدونستم میشه تو خونم درست کرد من همیشه فکر میکدم فقط تو قنادیا میشه
پاسخ:
نوچ نوچ نوچ
اصن دلت میاد با بامیه اینارو بگی:))
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۰ فیروزه ای
واااااااااااااااای این عکسارو
وااااای
راستی قالب نو مبارک :))
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
منم چند ساعت زبون روزه تو آشپزخونه شام و فلافل درست کردم
آوردم سر سفر مامان میگه میذاشتی میرفتم فلافل 
آماده میگرفتم:/
بیا با هم بریم با داعش بجنگیم اینجا قدر ما رو نمیدونن:(
پاسخ:
فردا صبح زود در خونمون منتظرتم:D
منم دو روز یهبار سوپ درست می کنم برای افطار هر دفه هم یه جایی از بدنم رو می سوزونم:))
حوصله ام به بامیه نرسید رفتم یه کیلو گرفتم براشون خوردن خودمو راحت کردم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">