::: خط خطی :::

تک دختری و ...

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ

شب مهمون داریم خانواده دایی و بچه هاش ...

دیشب تا صبح نخوابیدم همش منتظر بودم (انتظار خر عسد اونهم بیهودش)

 مامان اول صبح بیدار باش زده همش کار و کار و کاار 

بعد الا من باس برم خورش و سالاد درس کنم ظرفا رو اماده کنم دوش بگیرم وسایل پذیرایی و ...

 چرا من خواهر ندارم واقعن چراا؟

الاکی باس پاسخگو باشه خب من دیشب نخابیدم خواابم میاد ...

همش چشام داره دو دو میزنه یه کنجی گیر بیارم بکپم اما از مامان و خشمش میترسم

 اصن چرا من خوااهر نداارم چراا؟؟

۹۴/۰۴/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۲)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۰ مهندس بهشت
کجایی باز؟؟؟؟؟
حالت خوبه؟
پاسخ:
همینجام :))
خواهر خیلی خوبه 
مخصوصا بزرگترش
اونم موقعی که مامانت بخواد کار بریزه سرت و  اون بیاد بگه: چیکار داری بچه رو، خسته میشه، خودم انجام می دم :دی
پاسخ:
حالا هی سوز به دل ما بدین:(
بگو ببینم چرا اینستا رو تخته کردی؟
پاسخ:
حالا بماااند:D
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۴ گمـــــــشده :)
:))
ولی خودمونیم خواهر داشتن یه چیر دیگست :)
پاسخ:
خوشبحال خواهر دارا 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۸ عبداله سعادت

Khoda havasesh b ma has maiem k cheshamono bastim rah baze chesh ma koor
دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلط هایت را پاک میکنم!

صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا " پناهنده" می شویم...

خدایا ... نرسان "زمانی " را که برای زندگی، همه چیز داشته باشیم غیر از " زمان"....

مایل به تبادل لینک هستید؟ لطفاحتماًکامنت دهید

لطفا در دیگر وبلاکم با آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

الان من داداش ندارم هی جار میزنم؟؟
نکن فرزندم نکن زشته
الان تو نت چیکار میکنی؟؟؟
برو خونه رو جارو بکش:))
پاسخ:
هی داد بیداد داداش داشتن خعلی باحالا سوز به دلت:P
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۱ فیروزه ای
ای وااااااااااااااااااااااای
عنوانتو که دیدم داغ دلم تازه شد
اومدم بگم ما فرداشب مهمون داریم از الان وقت سر خاروندن ندارم که دیدم تو هم به درد من دچری
متاسفم
شوهر کردی 4 تا دختر بیار. باشه؟
پاسخ:
اگه مث خودم کاری باشه حتما :))
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ مهندس بهشت
تک دختری اینا رم داره دیه والا
تازه شوهرتم باجناق نداره هی
پاسخ:
والا بیشتر خوشبحال شوهرم میشه 
الان دلگرمی ات همینه که خواهر نداری! بیا من سه تا به درد نخورش رو دارم ببر برا خودت که موقع مهمونیا فقط به پز خودشون برسن. والاا 
پاسخ:
نه دستت درد نکنه نگه دار واس خودت:)
بیااا خودوم میوم کمکتتت اصن:دی
پاسخ:
به این میگن رفیق عاشقتم
شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">