::: خط خطی :::

شخصیت شما چیه

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ب.ظ


این تست  رو امروز تو وبلاگ گلسا دیدم

اینم نتیجه تست من اینجا {دیمیتر}

جالب بود خیلی از خصوصیاتی که گفته شد درست بود


_____________________________________________

اسطوره دیمیتر:

دیمیتر که رومیان او را با نام سرس(به معنای حبوبات) می شناسند، خدابانویی با موهای طلایی گندمگون در جایگاه خدابانوی غلات، و مادر پرسفون، ادامه دهنده نسل خدابانوانی بود که مظهر باروریند. او در مقام خدابانوی غلات، باعث و بانی فراوانی طبیعت است. دیمیتر در اسطوره بخشاینده ترین خدابانو بود.
روزی دخترش، پرسفون جوان و معصوم مشغول چیدن گل در دشت و دمن بود که توسط هادس و با همکاری پدرش زئوس دزدیده می شود.
پس از این واقعه دیمیتر شنل سیاهی را بر روی دوش خود افکند، و مانند پرنده ای که در سرزمینهای خشک و بر روی دریاها پرواز کنان در جستجوست، بر روی زمین به جستجوی دخترش پرداخت. دیمیتر وقتی به خیانت پدر فرزندش و سایر خدایان پی برد خیلی عصبانی شد. او به هیچ چیز اجازه باروری نداد تا اینکه پرسفون برگردد.


______________

 + هرکی پرسفون رو دید زود پس بیارتش...زئوس رو هم دیدین بگین بیاد کارش دارم خائن رو



۹۴/۰۵/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۹)

⌘ هرا - خدابانوی ازدواج

الان باس خجالت بکشم
ذوق کنم
؟؟

:))))))
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵ مهندس بهشت
نه چرا بد
مامانی دی
پاسخ:
:-*
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴ مهندس بهشت
مادر مادر مادر دی
پاسخ:
مگه بده خو؟؟
من ارتمیس شدم:)))

پاسخ:
خیلی هم خوب:))
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۹ مهندس بهشت
انجام دادم توی وبمم گذاشتم
پاسخ:
خوندم جنگجوی من :))
اخ اخ اونقد دنباله اینجور تستی بودم
پاسخ:
انجام بده بینیم چه می کنی:))
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۰ گمـــــــشده :)
منم انجام دادم. باحال بود. مرسی..:))
هرا بودم..
پاسخ:
فدا مدا
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۱ مهندس بهشت
همه رو ج دادم ولی نمیاره
دارم میسوزم
پاسخ:
اخی عب نداره دوباره انجام بده
منم انجامش دادم ولی یادم نیست چی بودم:|
پاسخ:
خسته نباشی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">