::: خط خطی :::

دزدی تو روز روشن

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ


چن وخ پیشا روز جمعه ای که روز کذایی هم بود همین که از بیرون برگشتم خونه تلفنمون زنگ خورد

بخاطر اتفاقی که افتاده بود ناراحت بودم شدید ...برداشتم می بینم خانم بووقه میگه خانم ته خطی

{البت فامیلیمونو گف ما خوشمون نمیاد اشخاص زود باهامون پسرخاله بشن و خودمونی}

فردا صبح عکس میاری واسه روی مدرکت نشه پس فردا که نمیشه 50تومن هم میاری

واسه فارغ التحصیلیت فخط هم شما فارغ التحصیل شدی بقیه گند زدن

اصن دود از کلمون بلند شد میگم من تسویه کردم اینو از کجا آوردین

میگه نوچ اونا هیچی این واسه مدرکته

میگم ندارم تو بگو یه قروون

میگه باشع تو عکس رو بیار پول رو هروخ داشتی بیار همون موقع هم بهت مدرک رو میدیم

دو دقه بعد داداش که همینجور کنارم واستاده یه اسکناس پنجایی میده بهم میگه بیا فارغ التحصیل برو مدرکت رو بگیر هرچی هم کردم پولشو ور نداشت

دو روز بعد میرم پیش خانمه خیلی هم حق به جانبه اصن هم به روی خودش نمیاره که روز اول

قرارمون بر 300تومن بود و کردش 360 بعد هم با منت 20 واسم کم کرد اونموقع چیزیش نگفتم

که بیخیال 40 تومن ارزشش رو نداره حالا هم به بهونه مدرک 50 کشیده روش و هنوز هم حق

به جانبه ...یاد خرداد ماه افتادم واسه 150تومنی که مونده بود زنگ زد که زود زووود تا فردا پول رو بیار

که برنامه امتحانی بهت بدیم منم به خیال اینکه دو سه روز دیگه امتحانمه هرطور شد جورش کردم

رفتم موسسه پول رو دادم میگه 170بود چون تووویی 150میگیرم{آره ارواح عمه اش}

میگم خو برنامه رو بده میگه هنوز نیومده یکی دو هفته دیگه زنگ بهت میزنم بیا ببرش

میگم مگه من الافم هی بیام و برم برنامه اومد زنگ میزنی میخونی تا بنویسم

20روز بعد برنامه امتحانی اومد ...چرا من الا پول رو بهش بدم و منتظر بمونم ببینم کی خانم مدرک

رو آماده میکنه بره آمادش کنه یه مدت هم پیش خودش نگهش داره منم هروخ عشقم کشید

میرم پولشو میدم مدرک رو میگیرم منم که حالا حالاها احتیاجش ندارم

الا هم پول رو ریختم به حساب خودم واس خودش بمونه..


+ ما که نخونده رفتیم یه امتحانی دادیم و اومدیم {بعضی از دوستان شاهدن}

معدل کل شده بود 15 و خورده ای خوب عسد عایا؟؟


+خیلی قشنگ مردم رو سر کیسه میکنن



۹۴/۰۵/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۲)

تو مریضی نظراتو میبندی؟؟؟من بدم میاد از این بیان!!!نمیئدونم چی میگه این نظراتو باز بذار تا نزدمت
چرا اپ نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نخونده 15؟
واقعا
ال کی میگی!!!!!!!!!!



شادزیو
چرا مطالب بالا نظرا بسته س؟؟؟
پاسخ:
همینطوری
دیکتاتور بازی درنیار نظرا رو باز بذار دههه
:) عیدت مبارک
اپم
سلااام:)
بنده هم تشریف آوردم بلاگ....برام گاوی گوسفندی چیزی بزن زمین^_^
پاسخ:
سلام خوش اومدی گلم
سلام
دلم برات تنگ شده
شمارتو بزار برام
باز آ4رین به همت شما
 بنده شه سال از پایان درس گذشته و هنوز نرفتم تسویه حساب کنم و مدرکم رو بگیرم😉( البته خدا رو شکر برا تسویه حساب لازم نیست پول بدم فقط بابد کفش آهنی بپوشم و ببوفتم دنبال کارای اداری)
آآآآفرین دخترم خوب کردی:))))
+معدلت هم ااای...بدک نیس...حالا یه جورایی چشم پوشی میکنم:دی
^_^
:|
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴ مهندس بهشت
چی بگم که سکوت از همش بهتره
مگه واسه مدرکم اینقد پول میگیرن؟؟
پاسخ:
آموزش از راه دور بود ولی هیچ آموزشی نداد فقط پول گرفت
آره جدیدا باس همه جا پول بدی حتی واس مدرک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">