::: خط خطی :::

تنها کاری که تو می تونی انجام بدی .....دوییدنه

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ


این روزا دلتنگم بیشتر از هر زمان و خدا میدونه که چقد دلم شاد بودن میخاد حس و حال این روزامو دوس ندارم 

بی هدف سرگردون حتی نمی دونم از زندگیم چی میخوام حس میکنم این حجم بی حوصلگی داره رو جسمم تاثیر میذاره

رفتم اما نرسیدم شاید هنوز نرسیدم اما این به معنی ناکامی نیست شاید دیرتر اما میشه میشه و لذت رسیدن به همه چی می ارزه

وبلاگ جان هیچ کدوم از برنامه های مجازی جای تو رونگرفت هیچکدوم به اندازه تو لذت بخش نبود 

دلم واسه دوستان مجازی تنگ شده عزیزانی که واسه من تنها دوستای دنیای واقعی بودن

خیلی ها رفتن خیلی ها دیگه نمی نویسن هرجا هستن شاد باشن همین کافیه 

خب قرار نیس دنیا همینجوری بمونه منم آدمی نیستم که کم بیارم فردا یه روز تازه اس 

 پس فقط لبخند بزن :)


۹۵/۰۲/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۲)

حالا سر نمی زنی چرا کامنت دونی رو می بندی آدم حناق می گیره:))
پاسخ:
واقعا نمیدونم هدفم چی بود از این کار :)
خیر مقدم خانوم:)با من دوس میشین شما?
پاسخ:
ممنونم عزیزم با کمال میل :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">