::: خط خطی :::

همین رو کم داشتم

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ق.ظ



ما که چند وقتی بود کلا خسته و درب داغون بودیم حالا یا هوای بهار نساخته بود یا ما افسردگی گرفته بودیم یا دلایل دیگه ای که واسمون ناشناخته اس

از دیروز به این حال و احوال سرماخوردگی هم اضافه شده سرماخوردگی همراه با بدن درد ضعف سرگیجه سیاهی رفتن چش گلو درد و ......

 اصن دوس ندارم جوون مرگ بشم خیلی از آرزوهام مونده

ما خودمون رو گرفتیم به دوا درمون من درآوردی عسل و لیمو ،شربت دیفن ،آویشن دم کرده ،شربت آویشن (الا یادم افتاد خوردم) و....

که ظاهرا هنوز هیچکدوم از خودشون حرکتی نشون ندادن عاقا مگه آدمی که بیمار شده همش خواب نیس ؟؟ پ خواب من کووو

دیشب که تا 3خوابم نبرد امروز هم خواب به چشممون نیومد الا هم که، اصن مگه شربتا خواب آور نیستن چرا اخه چراااا

من الا نباس از بیکاری و بی خوابی اینجا باشم الا باس خواب چهارمین پادشاه رو ببینم گلو دردای من خرن درد از گلو شروع میشه میکشه به اطراف

 میزنه به گوش بعد کل صورت دماغ و چشم  نمیدونم چرا مدت هاس دوس ندارم دکتر برم

 هر وقت هم حالم شدیدا خراب باشه (از اون دم مرگیا) خیلی خودم رو زحمت بدم تزریقاتی خانم کریمی دوتا پنی سیلین

بعد میگه فردا هم بیا برات بزنم یکی دیگه میگم نه توروخدا با همینا سر و تهش رو هم بیار حوصله ندارم دوباره بیام میکنتش سه تا

 خدایا نصفه شبی زده به سرمون چرت میگیم کاش بریم تو یه خواب زمستونه الا تا فردا لنگ ظهر 




۹۵/۰۲/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۲)

مث من پررو باش.یعنی انقدر درد و آبریزش بینی تحمل میکنم تا بالاخره بعد سه هفته سیستم ایمنی بدنم از رو بره و میکروبها رو ناکوت کنه.حالا تو مثل من نباش و اقدامی بکن ولی پنی سیلین اصلا خوب نیس ته خطی.کلا تا جایی که واقعا مجبور نیستی هیچ آنتی بیوتیکی مصرف نکن!
پاسخ:
دیگه مجبور شدم بزنم دوشب خواب درست درمون به چشام نیومد 😟
زین پس حتما مراعات میکنم دکتر جونم 😊
روزی 3-4 بار آب نمک غرغره کن عزیز درد گلوی آدم رو خیلی خیلی کم می کنه و زود بهبود پیدا می کنه. 
یه بسته از این قرص های جوشان ویتامین C هم بگیر استفاده کن خوب می شی زودی. راستی تا می تونی آنتی بیوتیک استفاده نکن تو سرماخوردگی ، بدن رو ضعیف می کنه و روند بهبود بیماری رو کند می کنه:)
پاسخ:
ممنونم از اطلاعاتت گلم 
والا صبحی که از درد رفتیم 4تا آمپول زدیم بلکه خوب بشیم آب نمک هم انجام میدیم حتما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">