::: خط خطی :::

هر کی رو گفتیم بچه س شوهر دادن رف

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ب.ظ

خانواده عروسی دعوت بودن طبق معمول چند ماه اخیر رغبتی به رفتن نداشتم وقتی برگشتن مامان میگه :دختر فلانی رو شوهر دادن امشب بله برونشه

میگم :ع به کی ؟؟

میگه :پسر فلانی {پسر عموش}

تعجب نمیکنم از شنیدنش اولش هم معلوم بود منتظرن پسر عموه پا پیش بذاره بدنش بره

از این در تعجبم که مامان دختره تو یه مراسمی بهم می گفت پدرش اسم دخترش رو آورده برای پسر اون یکی دختر {پسرخاله دخترخاله}و همین مامانه زنگ زده به خواهره و تا تونسته شسته رفته اش کرده که خجالت بکشید و دختر من هنوز بچه س چرا اسم آوردید اینکه میگفت تا دخترام دانشگاه نرن و خودشون نگن دلشون شوهر میخاد شوهرشون نمیده و ...

اصن شایدم گفتن دلمون شوهر میخاد دادن رفته

مامان میگه واسه فلانی خواستیم مطرح کنیم گفتی بچه س پ چی شد بچه رو شوهر دادن که

میگم مادر من ساده نباش واسه کل دنیا بچه بود جز این یکی

{کلاس 10 میره خب}


کلا من هر کسی رو میگم آماده ازدواج نیست و بچه س به شکل غیرقابل باوری میره

دختره کلاس ده بود مامان گف بگیم واسه فلانی میخوایم و خواستگاری کنیم ؟

گفتم نهههه اخه سنی نداره الا که مث قبل نیس فوری شوهر بدن

به همین سوی چراغ سه ماه نشده گفتن فلانی رو شوهر دادن رفت


مامان چند وقت پیش اسم دختر دایی رو آورد گف بریم خواستگاری؟؟

خندم گرفته بود این یکی کلاس هشتمه شایدم نهم گفتم ماماااان بچه س اخه سنی نداره

مامان میگه ای دررد که اسم هرکی رو میارم تو میشی وکیل وصی


پ.ن 1:الا منتظرم خبر بیارن که فلانی رو هم شوهر دادن :)

پ.ن 2:زین پس به هیشکی نمیگم آماده ازدواج نیست و بچه اس والا ما دهه شصتیا بچه تریم دور دهه هفتادیا هم گذشت نوبت هشتادیاس


۹۶/۰۵/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۲)

ته خطی من
عزیز دلم
واقعا با چه انگیزه ای برا بچه کلاس دهمی میرید؟
دهن بو شیر میده
من با این سنم هنوز میگم نکنه زود ازدواج کرده باشم
نکن دختر
نکن 
داداشات بدبخت میشن اینجوری
زن باید پخته بشه
باید بتونه زندگی جمع و جور کنه.
نه که عروسک بازی کنه
پاسخ:
والا منم همین رو می گفتم ولی هی فرت و فرت دارن شوهرشون میدن
والا ما دهه شصتی ها به ته همه چی رسیدیم.
انشاءالله یه بخت خوب قسمتت نازنین:)

پاسخ:
همین دیگه هنوز نوبت به شصتیا نرسیده ازشون گذشت :)
فدات عزیز...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">