::: خط خطی :::

018. خنده

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ


مامان از کلاس قرآن برگشته بود شب موقع چای خوردن داشت

تعریف می کرد:امروز یکی از خانمای کلاس می گفت چندروز پیش که داشته

خونه رو جاروبرقی می کشیده انگشت پاش شکسته..

من:{با خنده} عجب مگه ادم جارو کنه انگشتش می شکنه

مامان:نمیدونم والا خودش اینطور می گفت

من:{اینبار از خنده ریسه رفتم} اخه مسخره اس فک کن

طرف داره جارو میکنه بعد جاروبرقی از رو پاش رد می شه و ااااااخ انگشتم شیکست

و.....

{خدا منو ببخشه خیلی بهش خندیدم}

امروز صبح داشتم ناهار می پختم در یکی از کابینتامون مدتیه خراب شده

{یکجا کنده شده}

اصلا حواسم به خرابی در نبود همین که دستمو بردم به در کابینت تا بازش کنم

یکجا کنده شد و افتاد کنار پام {1سانت با انگشت پام فاصله داشت}

همون لحظه یاد دیشب افتادم

خنده خنده میزد پامو میشکوند میشدم سوژه خنده مردم

بعد میگفتن دختره اومد در کابینتو باز کنه زد پاش شیکست

 این از جاروبرقی هم ضایع تره


+بشه درس عبرت یه دیگران نخندم..



۹۳/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

نچ نچ نچ!!!
بابای منم خیلی قبلا ترا به لب یکی از همکاراش که یکم بد فرم بوده خندیده!در عرض یکی دو هفته لب من دوبار پاره شد،که یه بارش چون عمیق جر خورده بود بخیه زدم!!!هی...6 سالم بود!!!
پاسخ:
چ تلخ ....
همون دیگه به اتفاقای بد میخندیم سرمون میاد به خوبا بخندیم نمیاد
خدا رو شکر میکنی که به جای اینکه مکافات کنه، اخطار داده؟
پاسخ:
مکافات کرد میرزا اون هم چ مکافاتی....
lدرد انگشت پا خیلی بده :(
پاسخ:
مگه تجربه کردی؟؟
خدا بهم رحم کرد رو پام نخورد...
خداییش درس عبرت بود..:))
پاسخ:
چه کنم که من این درس عبرته رو نمی گیرم
چند روز بعد دوباره یادم میره...
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۴ آقای روان پریش
چرا به بعضی نظرات پاسخ میدی به بعضیا نه
پاسخ:
همه رو پاسخ میدم نمیدونم چرا بعضیاشو ثبت نمیکنه
دوران مدرسه سرنماز جماعت بودیم,رفتیم رکوع دیدم جوراب کناریم پاره ست تودلم غش رفتم,خداشاهده رکوع بعدی نوک جوراب خودمم سوراخ بود,کپ کرده بودم
پاسخ:
وااای دیوانه خدا بگم چیکارت نکنه مونده بودم چی میخا بگی....
مردم از خنده....خخخخ
همون دیگه:)
خدانکنه به یکی بخندیم!!
ولی من امتحان کردم!به بعضی چیزا که بخندی هیچ اتفاقی نمیوفته.
مثلن من یه بار به یه پولداری خندیدم!!!
هی گفتم:هه هه هه پولدار=)))
ولی پولدار نشدم:(
فک کنم خندم خلوص نیت نداشت:((
پاسخ:
همون فک کنم از ته دل نخندیدی شاید هم اول باید واسش نیت کنی
منم به چیزای خوب میخندم واسم نمیگیره....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">