::: خط خطی :::

024. یارانه

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

خطاب به نیمه گمشده: برو واسه یارانه ثبت نام کن

بیای و یارانه نداشته باشی جواب مثبت بهت نمیدم ببین الا گفتم فردا نیای بگی نگفتی :D

+فقط در صورتی که حقوق 5-6 میلیونی داشته باشی قید یارانه رو میزنم ...

۹۳/۰۱/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

ته خطی؟؟؟یکم توقعتو ببر بالا...!
پاسخ:
ای بابا من کم توقعی تو ذاتمه نمیتونم بالا ببرمش....
یادمو باشه منم این خطابو براش بفرستم...:))
پاسخ:
اره حتما تا دیر نشده بگو بهش
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۳ آقای روان پریش
نترررررررررررررررس ثبت نام کردم


:)))))))))))))))))
پاسخ:
ع وا جون من؟؟؟
ایول خیالم راحت شد :D
راستی قالبت خ خوب شده...اون مامانی گوشه ی وبت که عااااشقش شدم
پاسخ:
مرسی گلم
نی نیمو میگی قابلتو نداره....
دروخ گفتم نمیدمش :D
{آیکون ته خطی خسیس}
قبلش این شازه روبفرست من ملتفتش کنم داریم چه خانومی روبهش میدیییییم....
5-6میلیون هم پولیه؟برو بالاتر
پاسخ:
چشم میفرستمش بذار بیاد....خخخخ
بالاتر بهتر
عزیزم چقده کم توقعی  شما:))
پاسخ:
میدونم میدونم تازه با تخفیف گفتم
تو این دوره زمونه 5-6 تا هم پولی نیست:D
جالب بود:)))
پاسخ:
:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">