::: خط خطی :::

031. شرط بندی

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ


دیشب پا تی وی بودم داداش دومی "ر"اومد پیشم یه کاسه از این حباب ژله ایا دستش بود اینا

برگشته میگه:ته خطی چقد بهت بدم 3تا از اینا رو میخوری؟؟

+50هزار

-هه هه برو بابا 50هزارم کجا بود

+پس چقد؟؟

-هزار تومن

+برو بابا هزار تومن هم پولیه

-خب بابا هزار میدم 2تا بخور

+نه زیر 10هزار قبول نمیکنم

کیف پولشو در آورد بازش کرد 2تا هزاری توش بود

-من همین 2تومنو دارم اذیت نکن هزار میدم 4تاشو بخور

+تا حالا 2تا بود حالا شد 4تا ؟

-باشه بابا 3تا ولی از این درشتا خودم هم انتخاب می کنم

دست برد توشون و چندتاشو برداشت یهو گفتم اه دستت کثیفه بهشون دس نزن

{حالا انگار خوردنی بودن فقط کثیف بودن دست داداش مسئله بود}

انداختشون تو کاسه

-باشه خودت بردار هرکدومو خواستی

+ اول پولو بده

دس برد به هزاری

+هزار تومنو دست گدا هم نمیدن دیگه زیر 5تومن قبول نمیکنم اون هم فقط 3تا بیشتر نه

-بابا 5تومن ندارم

+اومدیم و مردم یا اصلا مسموم شدم افتادم گوشه بیمارستان با هزار تومن نمیشه یه آمپول زد

فردا میشم سوژه خنده مردم اصلا زیر 10هزار صرف نمیکنه

-اصلا تو هزار تومن به من بده همین الا 3تاشونو میخورم

+هزار تومن ندارم 500میدم

-باشه 500بده یکی میخورم

+ع زرنگی 500تا و یکی نه 2تا
-برو بابا 1000تاش میشه 3تا اونوقت چطور 500تاش 2تا؟؟
+باشه بابا یکیو نصفی بخور
-خب نه میره تو معده ام آب میکشن باد میکنن
....................
...................
بعد از کلی بحث رفت کیفمو آورد تا پولو بذاریم وسط و اون حباب بخوره 1000تومن 3تا
تو کیفم 5هزاری دیده میگه نامرد تو پول داری 5هزار بده 5تا میخورم واست
+نه نمیخوام همون چیزی که توافق کردیم
-نه اصلا تو جر میزنی نمیخورم ....

+حباب نخورده زد بیرون از خونه.....
+حیف شد کاش میخورد دور هم میخندیدیم....




۹۳/۰۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

من که عمرا....
ولی اونا آره:)
پاسخ:
از قیافت معلومه اینکاره نیستی...:)
این که چیزی نیست!!!من و داداشام سراینکه سرمونو بکنیم توآکواریوم شرط میبستیم....حالا فک کن بااون بوی گندش:))))
پاسخ:
حالا انجام میدادید یا فقط حرف بود؟؟؟
باید زود میبستی، الان هیچی گیرت نیومد... ضرر کردی!!! ;-) 
پاسخ:
آره دیگه پرید.....
چقدر بچه ها معصومن

پاسخ:
ما رو میگی؟؟؟
نه واقعا ما؟؟؟
داداشم از من هم بزرگتره ها...
چقدر بچه ها معصومن...

ایول ینی چسبیدم ب صندلی خخخخخخخخخ :))
خوداییش حال کردی اسمو اصیل ایرونی زنونه ملوووس عشق :))
پاسخ:
بعله بعله چسبیدنو خوب اومدی...
آره واقعا اسم قشنگی بود.....
من الان نگران آخر داستان بودم که آیا خورد که خدارو شکر شیطان گولش نزد :دی
پاسخ:
ع وا مگه بده
 اون داشت منو گول میزد 1ساعت سروکله زدیم تا راضی شد بخوره...
ولی کاش میخوردا باحال بود...هههههه
هعی وایه من چ کارا میکونین ب غوران :)) بچچه ی وخت حالتون بد میشه باووو بیخیال خخخخخخخخخخخخ :))
پاسخ:
اگه 5تومن میداد حتما میخوردم حیف زد زیرش  :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">