::: خط خطی :::

035. عصبیم...

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ


یکی از دوستان قدیمی با کامنتای.......داره بدجوری میره رو اعصابم

نمیدونم چرا به خودش اجازه میده این اراجیفو بگه قبلنا اینجوری نبود

گاهی اوقات از خجالتی بودن خودم حرصم میگیره

اینکه نمیتونم حس تنفرمو نسبت به کامنتاش بگم

در مقابلش سکوت میکنم اما دیگه داره از حد میگذرونه....


+شیطونه میگه برم دهنشو جر بدم....

+کسی هنوز اعصاب خوردی منو ندیده اون رو سگم بالا بیاد آبروشو به باد میدم...

+شخص مورد نظر هیچکدوم از دوستان بلاگی و بلاگفایی نیست....



۹۳/۰۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

من هواتو دارم،بزنش...!
پاسخ:
دعواش کردم دیگه از اون حرفا نمی زنه....
بابا کوتاه بیا، بیخیال...
پاسخ:
حرفاش حرفایی نیست که چشاتو ببندی باید با جفت پا بری تو صورتش....
بسم الله
پاسخ:
مگه جن دیدی....
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۹ آقای روان پریش
خواستی جرش بدی بگو بیام کمک :))

گاهی تعارف کردن خریت محضه.باعث میشه طرف مقابل پرو بشه
پاسخ:
چشم شوت زدم زودی بیا....:))

حق با تو حس میکنم داره از حد میگذرونه

حریم بینمونو داره میشکونه و از این بابت عصبی ام......
عزیزم...عزیزم...عزیزم...خودتو کنترل کن...هیچی ارزش عصبانیتو نداره ها...:)))
پاسخ:
وقتی اعصابت از زمین و زمون خورد بشه رو همه چی حساس میشی چه برسه به ......
بی ادب :|
ته خطی بزن تو گوشش بابا !! ی جوری ضایش کن بگیره خجالتی که باشی باید حرص بخوری همش ..
پاسخ:
حیف همشهریه{بروجردیه} وگرنه همون بار اول که گفت میزدم لهش میکردم...

دیگه خجالتی بودن هم حدی داره هنوز اون روی منو ندیده....
من که تنها سلاحم کم محلیه . مؤثرم هم هس . وانمود کن اصن چیزی ازش بهت نمیرسه
پاسخ:
از این حرصم میگیره که میاد نظرمو درباره کامنتش هم می پرسه ....
به نشانه اعتراض کامنتاشو تأیید نکن عصبیم نباش :)
بهت نمیاد
پاسخ:
اینقد بد و زشت هستن که نمیشه تایید کرد خصوصی میفرسته.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">