::: خط خطی :::

047. سوغاتی....

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶ ب.ظ


ع وا من تازه این شماره مطلب بالا رو دیدم

تو بلاگ پست جدید که میخوا بنویسی بالاش نوشته شماره مطلب ..{عددشو میذاره}

الا مال من 62 بود ....من اینو تازه دیدم جدید اومده یا من گیجم؟؟؟؟


سوغاتی دایی رسید دستم  این خیلی هم عالی


+ هر چه از دوست رسد نکوست....



۹۳/۰۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۸ آقای روان پریش
اره مگه چیه .گشنش باشه سنگم میخوره

شما ندارین ، سگ همساده
پاسخ:
خو اصلا کیفمو بیرون نمیبرم چه کاریه...
بجون خودت هفت سوراخ سمبه قایمش کردم....
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۹ آقای روان پریش
حالا که اینجوری شد الهی سگ بیاد کیفت و بخوره

:))))))))
پاسخ:
مگه سگ کیف میخوره....
تازه ما سگ نداریم)))
منم رفتم دیدم تو بلاگ ، قبلا ً نبوده نگران خودت نباش :دی
مبارکت باشه عزیزم
پاسخ:
خب خدارو شکر ترسیدم....

مرسی گلم....
سوغاتی...!من سوغاتی دوست داشت!!!;-)
پاسخ:
منم خیلی دوز دالم....
کاش 2تا میدادن...:D
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۳۳ آقای روان پریش
دایی واسه من هیچی نیاورد؟؟؟پس من چی اخه :((
پاسخ:
تو رو فک کنم یادش رفته من واسش مهمتر بودم :D
{دق دق دلت بسوووووزه}
خوشبحالت اقلا میفهمی به یادت بودن....خاله واسه من ازمکه هیچی نیاورد:(
پاسخ:
اخی میخوای کیف خودمو بهت بدم.....:(
حالا سری بعد واست میاره....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">