::: خط خطی :::

049. هنگ کردم

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ب.ظ


گذرا رفتم تو یه وب

نام پست: اس بازی امروز منو احسان {حالا بیخیال مکالمشون بعضی جاهاش خاک بر سری بود}

دو پست پایین تر نام پست:دعوای امروز { مهدی امروز باهام یه دعوا حسابی کرد}

یه پست پایین تر نام پست:تولد

{مهدی فهمید با محمد دوست شدم انقد سرم غیرتی شد انقد سرم داد زد منم .......}

پست بعد نام پست: من مهدیمو میخوام

{بچه هانمیدونم حسمو چجوری بگم اما تا الان باخیلیا بودم ابراهیم .میلاد .احسان(هنوباهمیم)محمد. رضا .کوروش و...(لامصبااسماشون یادم نی) اما با هرکدوم ازاینا ک بودم بازتهش دلتنگ مهدی میشدم}

تو تمام پستاش یه اسمی از اینا بود

نام پست:منو بابام ته پستش نوشته {تعجب نداره ک تو این پستم اسمی از هیچ پسری نیوردم}

جالبه این دختره 19 سالشه.....

جالبتر اسم وبشه {منو تنهاییام .شما همه} 

اگه این تنهاست پس ماها چی هستیم دقیقا.....


+هنگ کردم ترجیح دادم بیشتر از اون تو وبش نمونم....

+صوبتی ندارم اصلا ..............بیخیال






۹۳/۰۲/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

:|
پاسخ:
:D
باش اگه ثواب داره من حاضرم...بیاتوافقی بدیمش به اون آخه مستحق تره:)))))
پاسخ:
تو که ضرر نمی کنی مخاطب من بدبخت بود ...
اصلا حالا که اینطوره تو هم مخاطبتو که قایم کردی رو کن جفتشونو بدیم بهش قبوله؟؟
خداییش ما دیگه از رده خارجیم جانم...:))
پاسخ:
از رده خارج باشیم بهتر از اینه که......

همینطور که هستیم خوبه گمشده جونم...:D
نه بابا,مزخرفات اون  دختره دیوونه برام مسخره بود:|
پاسخ:
سودی نمیدونی چخد تنها بود اینقد که من اشک تو چشام جمع شده بود ..

حتی میخواستم بیام مخاطبمو از تو بگیرم بدم به اون...:D
خوشم میاد هیچکدومم نمیخوان از دس بدن :دی
من همیشه به اینجور آدما میگم عزیزممم تو فقط 1 دونه شوهر میتونی داشته باشی =))
پاسخ:
اوه اوه یطوری ازشون تعریف می کرد که نگو.....

شاید این استثنا باشه :D
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
تنها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید واسش نظر میذاشتی،قربونت برم تو که با اصغر اقا کچل سر کوچه هم رفیق بودی!!!
والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
منم هنوز هنگم!
آخه تنها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من که تو شوک بودم نتونستم نظر بذارم...

هه بیچاره تنها بود خووو{به همین چشای کور شدم قسم}:D
:دی
پاسخ:
هنگ بودن من خنده داره.....
واقعا هنگ کردنم  داره
اینا دیگه چه موجوداتین!!!!!!!!!

پاسخ:
هی خدا منکه چشام گرد شده بود بعد ادعای تنهایی می کرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">