::: خط خطی :::

058. دو دلم...

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ


**********************************

**************************

*****************************************


+********************************


{متن این پست بنا به دلایلی حذف شد}




۹۳/۰۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۱
ته خطی ...

نظرات  (۷)

من نخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
پاسخ:
بیخیال گلم خیلیا نخوندن...{یکیش هم سودی}
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۲۳ آقای روان پریش
خو کل پست رو ور میذاشتی ..
پاسخ:
دیگه دلم نیومد :D
تو روحت من که نخوندمش[آیکون سودی عصبانی]
پاسخ:
:D
عزیزم...
پاسخ:
جانم...
با پاکباخته موافقم. ولی خوب این مال زمانیه که یه دوست خوب و امین و راز دار نداشته باشی
پاسخ:
تو دنیای واقعی کسی نیست فقط میمونه دوستای مجازی.....
نمیدونم چی بگم ...
پاسخ:
خودم هم نمیدونم...
تو کاغذ بنویس و بسوزونش
راحت میشی
پاسخ:
نمیدونم شاید...
هفته ای 1-2بار با خودم مرورشون می کنم تو ذهنم مینویسم و خودمو می سوزونم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">