::: خط خطی :::

066. شیرینی

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ


داداش بزرگه خبرای خوب آورده واسه کارشناسی ارشد مجاز شده

روز بعد اومده میگه دوستام وقتی شنیدن گیر دادن که باید بهشون شیرینی بدم

ته خطی: بهشون شیرینی دادی؟؟

داداش:نه هنوز

ته خطی: حق نداری بهشون بدی {با عصبانیت}

داداش :چرا؟؟{با تعجب}

ته خطی:قبل از همه به ما گفتی پس باید اول به ما شیرینی بدی

داداش: ع یعنی شما هم میخواید؟؟

ته خطی: اصلا حدیث داریم شیرینی ایی که به خانواده رواست به دوستان حرامه :D در ضمن شیرینی تر بگیر

هیچی دیگه نیم ساعت بعد اون شیرینی هارو خرید واسمون...


+شرمنده بابت کیفیت عکس شب بود دیگه نورش کم بود...



۹۳/۰۳/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

منم شیرینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
میخوام...
پاسخ:
دیر اومدی تهش دراومد....
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۹ آقای روان پریش
پس شیرینی ما کو

روایت هست که میگیه

شیرینی که به دوستان رواست به ته خطی حرامه والا
پاسخ:
اتفاقا شیرینی جماعت رو فقط باید تکخوری کنی و بس....

دور از شوما بسیار چسبید...:D
بخدا اگه کنارم بودی میزدمت...میگم بخدا...
نقطه ضعف من رولته نامرد...
پاسخ:
مهم اینه که نیستی : d
منم رولت دوس دارم اصلا هیچی رولت نمیشه وااااای...
آفرین
مبارک باشه
پاسخ:
سلامت باشی...
ایشاا... که قبول بشن ولی مجاز شدن کجا و قبول شدن کجا؟؟؟؟
خدا لعنتت نکنه ایقد هوس شیرینی تر کردم...نشستم دارم رنگارنگ میخورم:(
پاسخ:
رتبه اش خوب اومده نفوس بد نزن قبول میشه :D
من دیگه با قبول شدنش کار ندارم اصل شیرینی بود که خوردم بقیش به من چه..
واااای سودی آخرت شیرینی بود خییییلی خوشمزه بود مخصوصا رولتاش...{آیکون دل سوزوندن}
ایشالا برای موفقیت های دیگه ی خونواده به ماهم یه شیرینی بدید ته خطی جان :دی
پاسخ:
ایشالله ایشالله...
فقط یه وقت رو شیرینی ازدباج من حیاب باز نکنیا من خسیس تر از این حرفام گفته باشم :D
خب الان منم می خوام...چه وضعشه آخه..ای بابا...
پاسخ:
خب منم باز میخوام ...این چه وضعشه آخه...
میخرم برات...
نتایج که مال اردی بهشت بود !! چار اینقد دیر شیرینی خریده ؟
نوش جان :-*
پاسخ:
ماجرا مال یه هفته پیش بود..من تنبلیم میومد پست بذارم..:D
مرسی فدات....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">