::: خط خطی :::

095. دیروز بود نه پریروز...

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ


پریروز خانم دکتر زنگید به داش بزرگه که بگو خواهر و مادرت بیان کارشون دارم

{مدیونید اگه فک کنید من تنبلم اومده تو این مدت بنویسم}

عصر مامان بیدارم کرد که ته خطی تو بیا برو من روزه ام خسته ام نمیتونم و....

منم بد عنق اصن از خواب بیدار شده بودم دنبال پاچه می گشتم

جیغ و داد مه نمیخوام و حوصله ندارم و....

با مامان جر و بحثم شد مامان هم دس کرد تو گذشته و هی کوبوند تو سر ما منم بی اعصاب

ترجیح دادم خفه شم و برم پی کارم لباسامو پوشیدم دم رفتن مامان با کیف پولش اومده که بهم پول کرایه بده

منم از حرفاش دلخور ازش پول نگرفتمو با اخم و عصبانیت زدم بیرون رفتم پیش خانم دکتر

نشستیم به تعریف میگه به دختره هست واسه داش بزرگت خیلی خوشگل و ..........

{بیخیال حوصله توضیح ندارم}خلاصه حرفش این بود که منو مامان ببینیم اگه پسند شد داش بزرگه هم ببینه

منم گفتم :هر چی قسمت باشه هر وقت شد یه قرار بذار تو مطب بیام دخترو ببینم

ازم درمورد مشکلی که پارسال واسش پیشش رفتم پرسید گفتم رفع نشد

گفت خو تپل شدی..

دیگه آقای دکتر {شوبرش} هم اومد نشست پیشمون بعد نیم ساعت بلند شدم بیام دم در بودم

برگشته میگه : ته خطی

میگم: جانم

میگه: سری بعد اومدی دفترچه بیمه ات رو هم بیار

میگم: واس چی؟؟

میگه :تپل شدی دختر باید وزن کم کنی غافل بشی میشی قد فلانی {فلانی رو اسم آورد من سانسورش کردم:D}

مبگم:یعنی با قرص کم کنم؟؟

میگه : عاره دیگه با قرص و رژیم

میگم :چشم خدافظ

میگه: بسلامت به مامان سلام برسون...




۹۳/۰۴/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

ته خطییییی؟؟؟؟
چرا پست نملی؟(این به لهجه مامیشه نمیذاری)
حالا که من اومدم تو غیبیت زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آدرست کو؟؟چرا وبت باز نمیشه؟؟؟

میگما حالا شما که میخواین عروس بیارین...امممم...چیزه...
یه ذره بیشتر دور و برتونو نگاه کنین...دختر خوب زیاده...تازه ممکنه دکترم باشه مثلا:)
پاسخ:
خیلی رو داری ها هم مخاطب خاص هم داداشم دیگه چی...
تو چه خوش اشتها شدی....
بگو خانم دکتر تخصصشو عوض کنه :)
شوهر یابی بهتره خو :D
پاسخ:
موافقم...:D

باز همین که از پریروز یادت مونده خودش خیلیه...
اخ جون عروسی...فقط من اومدم میشنم کنار خودتا...
پاسخ:
شاید تنبل باشم ولی آلزایمر که ندارم...:D
ایشالله عروسی خودم بیا کنار خودم بشین دست راستمو بکشم رو سرت...:D

کی میشه بیای اینجا بنویسی خانوم دکتر یک آقای دکتر برای تو پیدا کرده و
بادا بادا مبارک بادا.... آقا شیرینی ما یادت نره فقط. دستت درد نکنه. :))))
پاسخ:
دلت خوشه مریمی این خانم دکتره فخط تو فکر دختر پیدا کردنه واسه ما
شوبر نمیده لامصب.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">