::: خط خطی :::

102. دیشب

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ


شام دیشب رو مامان درس کرد بعد به من گفت برو غذا رو بریز بیار شام بخوریم منم گفتم : چون شما درس کردی

شما هم بریز بعد مامان یه نیگا کرد و محکم گفت :نمیریزم بمون تا از گشنگی بمیرید

حرف مامان 2تا نمیشه دیگه افتاد گردن خودم...

سر کشیدن شام این اومد تو ذهنم منم جو گرفتم زیر لب زمزمه می کردم

سیم سالا زیبا شاخه گل تنها حالا من از اینجا شهر مترسکها واسه همه یارا یه خبری دارم

دیدینگ دیدینگ دین دین دیری ریری رینگ رینگ {این هم آهنگ وسطش بود}نیشخند

بعد همه داشتن اینجوری نیگام می کردن خنثی

{این شعرو اول راهنمایی که بودم شنیدم }

-------------------------------------------------------------------------

بعد شام اینقده به دست و پای این داش بزرگه پیچیدم که بیا بریم بیرون من مسواک بخرم اونم هی

می گفت دلم درد گرفته نمیام دیگه راضیش کردم رفتیم نصفه شبی چندتا فروشگاه و داروخانه شبانه روزی گشتم

ولی مسواک گیر نیاوردم {عروسکی میخواستم } داشتنا ولی خیلی کوچیک بودن اندازه یه کف دست

تو فروشگاه آخری اینو خریدم ...
خعلی دوسش دارم...قلب

-----------------------------------------------------------------------

امروز صبح خواب بودم یهو با صدای در بیدار شدم یه چشمو باز کردم {چش چپم باز نمی شد}

دیدم داداش بزرگه داره میاد با خودم گفتم لابد اومده آب بخوره چشامو بستم دوباره بخوابم

بعد یهو گفت : ع ته خطی خوابت برده پاشو دیره هنوز سحری آماده نکردی

بعد دوباره چشمو باز کردم {همون یه دونه رو } گوشی کنارمو برداشتم و درشو باز کردم تا ساعت رو ببینم

داداش گفت پاشو بابا 4 و 20 دقست الا اذون میخونه دیگه مامان هم بیدار شد غذا رو گرم کرد 

هول هولکی سحری خوردیم... هیچوقت تو عمرم 10 دقه ایی غذا نخورده بودم + مسواک

خیلی تشنمه کاش زودتر اذان رو بگن...


بعدا نوشت: وب دوستان رفتم پستاشون رو هم خوندم ولی نتونستم کامنت بذارم نمیدونم سیستم چه مرگش شده

نظرات وبلاگا رو باز نمیکنه باز شدن هر نظر 10-15 دقیقه طول می کشه دیگه شرمنده دوستان

درست شد میام وبتون...



۹۳/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۲)

چه جالب فکر کن یه خونواده به دخترشون بگن ته خطی:)

دلتون بسوزه ماسه ونیم اذان صبحه و ساعت هشت شب هم افطار میکنیم.
پاسخ:
شما کجایین اونوخ؟؟
خیلی مسواکت نازه .داداش بزرگ من عمرا میبرد اما داداش دومیه همیشه هرجا بگم میبره یه بار ساعت دو شب بردمون گنجنامه بهمون بستنی داد بسی مزه داد.خوشبحالت حالا حرفتو گوش کردند 
پاسخ:
عجب داداشی بیرون بردن اون هم 2 شب ....
فقط بعضی اوقات گوش میدن....:D

سلام دی:
:))))
خجالت نمیکشی چیه اون مسواک :)))
شوخو!
خوب کاری کردی دی:
رنگش خوشگله دی:
پاسخ:
سلام...
نه نمیکشم ...
خوشگله منم دوسش دارم...

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۸ پاک باخته
دقیقا
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:

:D


۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۸ پاک باخته
آهااااااااااااا
سومین شهری که اذان میشه
برو تلوزیون نگا کن میبینی
پاسخ:
حالا نمیشه عین  یه بچه خوب خودت بگی حتما من باید برم کلی چشم بدوزم به تی وی تا بفمم....
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۵ پاک باخته
سر سفره
پاسخ:

هه هه با نمک....

منظورم شهر بود...

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۴ پاک باخته
ما 4 اذانه از 1.5 یا 2 میخوریم
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
بعله اونوخت شما کجا ترشیف دارین؟؟؟
کاشان
پاسخ:
خیلی هم خوب...
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۱ کوچـی زاا
چه مسواک خوشگلی :)
روزه خععلی آدمو خسته میکنه (چشم بسته غیب گفتم) :d

lما منتظر میمونیم تا سیستم شما از حالت هنگ درآد و شما برای پستای ما بنظری :|
پاسخ:

چشات خوشگل می بینه...

با موزیلا هنوز دیر باز می کنه ولی نسبت به قبل کمی بهتره الا با اپرا میام

اپرا صفحه اضافی باز نمیکنه...

سلام . ما هم همون حدودای شما اذانه 
مسواکتم خوشگله ندیده بودم عروسکی بزرگ اصن :))
مبارکه . 
پاسخ:

سلام گلم...

زیاد هم بزرگ نیست ولی کوچیک هم نیست {متوسطه} منم ندیده بودم اینو یهویی پیدا کردم :D

مرسی...

مسواکت خوشگله:)
ما کلا ده دقیقه به اذان شرو میکنیم به خوردن:))))))))))
پاسخ:
چشات خوشگل می بینه...
من یه ساعت قبل اذون بلند میشم...
اینجا 4:20 دقیقه اذون می گن:)
پاسخ:
اینجا 4 و 39 دقه...
اونوقت اونجا کجاست؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">