::: خط خطی :::

103. ختم قرآن

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ


زن دایی زنگ زد گفت امروز ختم قرآن گرفته

از من و مامان هم خواست بریم و البته قرآن جزء جزء رو هم براشون ببریم

مامان که رفته ملاقات اهل قبور من موندم

حالا برم ؟؟نرم؟؟

خب اول واسه رفتن کمی مردد بودم ولی الا دلم میخواد برم...


+ عصر خونه دایی تو ختم قرآن دعاگوی تمام دوستان مجازی هستم...




۹۳/۰۴/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

قبول باشه عزیزم... 
پاسخ:
مرسی گلم...
قبولتون باشه 
پاسخ:
مرسی گلم...
قبولت باشه عزیزم:)
التماس دعا....
پاسخ:

قبول حق...

همچنین سودی جونم...

۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۷ کوچـی زاا
سلام برسون به زندایی جوون :d

منو یادت نره ته خطی :\
پاسخ:

فدات...

نچ یادم بودی....

التماس دعای زیاد داریم ته خطی جون.
پاسخ:
محتاجیم به دعا مریمی جونم....
خوبه که میری:)
من و یادت نره ته خطی جون:)
پاسخ:

مگه میشه دوستان رو یادم بره...

واسه همه دوستان دعا کردم گلم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">