::: خط خطی :::

108. دیگه حالی به عادم میمونه ...نه والا

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ


داداش بزرگه از پا سیستم بلند شد اومد کنار اپن واساد منم تو آشپزخونه بامیه درس می کردم

برگشته میگه ته خطی ویندوز پرید

- چی؟؟

+ ویندوز سیستم پرید

- برو بابا مسخره نکن حوصله ندارم

+ بجون خودم پرید

یهو یادم افتاد کلی برنامه و اطلاعات رو دکستاپ داشتم جیغم بلند شد...با هم دعوامون شد

داداش میگه اصن پرید که پرید فدا سرم

من :از جلو چشام دور شو نمیخوام قیافتو ببینم

اصن نیگاش می کردم داغ دلم تازه میشد

داش کوچیکه اومده میگه چرا ویندوز رو پروندی؟

میگم من نبودم بابا

دست انداخت تو یقم شاکی گفت : من 2گیگ برنامه نرم افزار اندروید رو دکستاپ داشتم

دستشو پس زدم و داد زدم به من چه مگه من پروندمش من خودم 3 گیگ برنامه روش داشتم همش پرید


کلی برنامه نرم افزاری {حجم بالا } که کلی وقت واسه دانلودشون گذاشتم...

کلی آهنگ که تو وب لانتوری و بقیه دوستان دانلود کردم...کتابا و رمانامو که نگو شاید 50 -60تا

کلی سخنرانی از حاج عاغا دانشمند- تهرانی و مومنی که تازه دانلود کرده بودم

کلی کلیپ و فیلم آموزشی - تمام عکسای یادگاری آخر هفته و شخصی واینترنتی و.. {1000تا می شدن }


+1 : از دست خودم هم کفری ام اخه یکی نیست بزنه تو گوش منو بگه اخه کله خراب

تو که رم گوشیت2 گیگه چرا عکساتو تو اون خراب شده نگه نمیداری که همچین روزی

غصشونو نخوری {همیشه خدا از این دو گیگ 100مگابایتش پره اون هم آهنگه قدیمیه}شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


+2 : اصن همیشه یکی باس باشه یه گندی به حال من بزنه....



۹۳/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

وای چه بد...فک نکنم ریکاوری هم بشه کرد...خدا نصیب نکنه!
پاسخ:
دیگه پریدن خلاص...

فقط دلم واسه سخنرانیات سوخت البته ن دانشمند! و ایضا عکسات!
 اصن کلی خندیدم!یه وضعی خندیدم دیدن داشت!
 شوخو! اینم یکار غیر منتظره! ی کامنت از طرف من بی نت! حالا شاد باش!
پاسخ:
چرا اتفاقا من از دانشمند خیلی خوشم اومده...
عکسام پرید دلم شیکست...
مرسی که اومدی....
خخخخخخ عجب وضی داره سیستم شما O_o
پاسخ:
دیگه چی بگم اشکمونو درآورده
خط خطی چرا رو دسکتاپ آخهههههههه
پاسخ:
درایوا پر بودن تنبلیم اومد بردارمشون....{آیکون گریه}
من باشم ببینم این همه چیزی پخش و پلاست روی دسکتاپ خودم با دست خودم پاکشون می کنم!!!
روی دسکتاپ سیستمم فقط آیکن برنامه هایی که نصب هست روی سیستم وجود داره!
پاسخ:
پخش و پلا نبود بخدا تو پوشه بود....:((
اه تو چخد خشنی...:D

جان من ته خطی بیاین این سیستمو بندازین دور یکی دیگه بخرین...داستان داریم باهاش...
پول یارانه تونو مگه نمیگیرین؟؟؟؟؟؟؟:)))))))))))))))
پاسخ:
با پول یارانه کوفت هم نمیشه خرید کجای کاری...
باشه میندازمش دور ....زود باش یه سیستم بده من.....
سلام من همیشه تو درایو ها میزارمشون.میدونم الان چه حالی داری داداش منم چند روز پیش ویندوز لب تاپش پرید کلی از پروژه های شرکتش توش بود فکر کن تو این میون هی بهش زنگ میزند این نقشه بفرست این یکیو بفرست بعد دو روز اخر تونست پروژه هاشو برگردونه حالا هم فدای سرت فقط حیف عکسهات بقیشو میشه دوباره بدست اورد 
پاسخ:
سلام ...
اوه اوه بنده خدا حق داشته حتی بزنه لپ تاپ رو بپوکونه حتا....:D
هعی وای
آبجی جون منم از این داغا دیدم:(
خاله ام خیر سرش خواست برام ویندوز عوض کنه تممممممممام عکسامو به فنا داد:(
از اون به بعد عکسا که  20 30تا میشن از ترس میزنمشون رو سی دی
پاسخ:
هی روزگار...
منم تصمیم گرفتم دیگه عکس شخصیامو تو رم گوشیم پاک نکنم....

خو تو که می دونستی سیستمت چقدر لوسه
هی راه به راه ویندوزش می پره، این چه کاری بود اخه
که همه چیو روی درایو ویندوز نگه داری کنی؟! هوم؟!
پاسخ:
والا سیستمم اینقد لوس نبود که ویندوزش بپره  لوس بودا ولی ویندوزش خیلی کم می پرید
این داش ما یه روز تا صبح نشسته بود نرم افزار نصب کرد و انگولکش کرد تا قاطی کرد و مرخص شد...
اخ اخ که حرص خوردم ...اصن یادم میفته جیگرم می سوزه...

۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۲ نسترن حیدری
آخ منم دو سه ماه پیش یه همچین اتفاقی برای لپ تاپم افتاد چند ساعت داشتم زار میزدم به معنای واقعی... خیلی شکنجه س ویندوز پریدن...
البته میدونی؟ ویندوزت رو روی هر درایوی نصب کنی اطلاعات همون درایو پاک میشه. مثلا اگه اطلاعات مهمت مثل عکسات و کتابات رو دوست داری پاک نشن، ویندوز رو تو درایوی نصب کن که اون اطلاعات توش نیست...
پاسخ:
واااای که عادم کفرش درمیاد حالا جا اونا همه پر میشه بجز عکسای آخر هفته و شخصیم...

بدبختی اونجاس که تمام درایوا پره {هر درایو مربوط به یکیه } ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">