::: خط خطی :::

125. حالا موندم اینو چیکار کنم...

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ



چند روز پیش خط ایرانسلم رو هزار تومن شارژ شگفت انگیز کردم تا ساعت 12 {10 دقه دیگه } فرصت دارم

خرجش کنم وگرنه همه اش می پره 1300 تومنی هست {300 هم قبلش داشتم}

این مدت خرج نشد {اخه یکی نیست بگه تو دیگه چرا شگفت انگیز می زنی}

عادم زورش میاد مفتکی پولش بپره دیگه واس اینکه نپره الا 1000 دیگه شارژ شگفت انگیز زدم تا 3 روز دیگه تمدید بشه 

بعد الا تمام امیدم به اینه که تو این 3 روز نیمه گمشده بنده پیدا بشه تا بتونم باهاش اینو خرج کنم


+آخر بدبختی که عادم 2تا رفیق نداره بهش اس بده شارژش رو دستش نمونه...

حالا این 2هزار و خورده ای رو چیکار کنم واقعن...



۹۳/۰۵/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۳)

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۵ محسن عروجی
منم:)
پاسخ:
:D

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۸ بنای با ثوات
خخخخخخخخخخخخخخ..
کلی خندیدم..تو هم مشکل منو داری..عیب نداره...خره اون نیمه گمشده...تا بیاد منو که دق داده..:)))
پاسخ:
اخ اگه بیاد .......
من همیشه حوصلم سر میره به حامد زنگ میزنم تو هم به داداشت که رفته شهرستان زنگ بزن برات سوغاتی های خوب بیاره
پاسخ:
عاره ......
این نیمه گمشده یه جا دیدم برای تو هم گذاشتم خیلی باحال بود 
این نیمه گمشده یه جا دیدم برای تو هم گذاشتم خیلی باحال بود 
پاسخ:
یاحال بودا مرسی منایی...

نیمه گمشده نیست که
.نیمه گور به گور شدس ...
.نیست اصن ...
نکبت!!!
اشغال !!!!!
گاااو....
نفهم !!!!!!!
منقرض شده...
حلواتو بخورم 
چرا نمیای بهم بگی هاااااااان؟؟؟
چند تا روز زن به عزات بشینم تا خبرت بیاد عاخه نکبت؟؟؟؟؟

پاسخ:
:D

سلام کاملا درکت میکنم ممکنه منم یه شارژ بخرم بیشتر از یه ماه ازش استفاده کنم مخصوصا الان که همه با لاین وایبر این چیزها هستند شارژ استفادشون نمیشه ای خدا از نیمه گمشده منم نگذره یه چند وقت دیگه مهر شروع میشه این نیومد معلوم نیست کجا مونده حالا هی زنگ بزن به داداشهات سفارش بده مثلا یه چیزی برات بخرند اینجوری دلت نمیسوزه 
پاسخ:
سلام ...
داداشا که یکیشون رفته شهرستان این یکی هم بیشتر خونست کوچیکه هم که همش تو خونه....:((
به چندتا از دوستان اس بده تا جواب بدن بعد دوباره اس بده بعد دوباره اونا جواب بدن و...
پاسخ:
مشکل اینه که من تو دنیای واقعیم هیچ دوستی ندارم که .....
خو الان ما اینجا رفیخاتیم دیگه:)
ایشالا به حق پنج تن نیمه گمشدتم خیلی زود پیدا بشه:)
پاسخ:
عاره دیگه ...
مرسی گلم

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۷ خانم مهندس
انتقال میدادی واسه یکی از دوستات

بعدن که لازم داشتی ازش پس میگرفتی:)

پاسخ:
شگفت انگیز رو نمیشه انتقال بدی امتحان کردم نشد....
من قبضم اومده 120 هزار پول ندارم بدم
رفدم یه خط اعتباری خریدم
مردم نمیدونن شارژشونو چیکار کنن
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
اااه 120 هزااار تومن یا خدا....
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۴ مهندس بهشت
خب یه اس برای همه دوستات بفرس که به یادشونی بعد کم کم انقد اس سرازیر میشه به سمتت......
حالا این خوبه من آخر هر ماه استرس قبضی که میاد جلو خونه رو باید داشته باشم البته الان اس میدن قبلش هی باید بابا رو آماده کنی قبض و دید بلایی سر آدم نیاره دی
پاسخ:
الا رفتم لیست دوستامو نیگا کردم فقط یه دختر خاله و یه دختر عمو که اونا هم ماهی یبار یه اس میدن...:((
این شونه ی اونه که تو تنها نیستی...:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">