::: خط خطی :::

129. فقط نیگا کردم

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۳ ب.ظ


نماز صبح رو خونده بودم 7 صبح بود خیلی خوابم میومد تصمیم گرفتم دوباره بخوابم 

در شیشه ای شروع کرده بود به لرزیدن {این یعنی زلزله اومده} منم فقط نیگاش می کردم

مامانم میگه: داره زمین می لرزه؟؟

با بی حاله میگم : عاره زلزله است

مامان و بابا بلند شدن از خونه زدن بیرون داداش بزرگه و کوچیکه رو هم خبر کردن رفتن رو تراس

از در خونه سرمو بردم رو تراس و نیگا می کنم ...

چشام از زور خواب باز نمیموند آروم برگشتم و سر خوردم تو رختخوابم بیخیال زلزله دلم فقط خواب می خواست

تا ظهر چند باری لرزیدیم خدا به خیر بگذرونه ...



۹۳/۰۵/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

صبح خیلی خفیف بود
لرز مانیس که ماله مور موریه:))
پاسخ:
این مور موریه هنوز لرزش تموم نشده....ای بابا
ما رو امروز صبحم  لرزوند:(

پاسخ:
ما رو چند روزه می لرزونه...
این داش بزرگه می گفت صبح لرزیدیم من باورم نشو نکنه لرز شما مارو هم گرفته.....
من فقط شنیدم بودم ایلام لرزیده,پس لرستان هم بوده...
خدابه خیر کنه...مااستان کرمانیا هنوز کابوس زلزله بم یادمون نرفته...
پاسخ:
کیه که یادش بره بم رو همون یال بعد از بم اینجا هم خیلی لرزید ....
دیشب هم لرزیدیم ناجور...

سلام
من از وب مهندس بهشت اومدم وب شما
نوشتنتون خعلی خُبِس!

من موندم این زلزله چی بود که تو ایلام مرکزش بود،کردستان؛وکرمانشاه و خوزستان و لرستان و .. احساسش کردند!
فک کنم خدا ضدحمله زده!:))

خدا به خیر بگذرونه..ایشالا اتفاق خاصی واسه کسی نیفتاده باشه
پاسخ:
سلام خوش اومدی...
والا چی بگم خودم هم تعجب کردم...
شاید هم خدا میخاد دست جمعی ببرتمون دور هم باشیم:D
ایشالا...

راستی در این مورد شبیه هم هستیم.. منم بین خواب و فرار از زلزله قطعاً خواب رو انتخاب می کنم!
پاسخ:
عاغا اگه قرار باشه بمیریم در هر صورت می میریم چه بهتر که در آرامش بمیریم....


خب به نظر میاد دوره جدیدحرکت صفحه های زمین شروع شده! دیروز سه تا استان زلزله داشتیم شدید.
این ورا خبری نبود خدا رو شکر جالبه بدونی که توی کاشان هر چی زلزله می شه اگر خیلی شدید نباشه کسی دم بر نمیاره! یکی از گسل های کاشان با قم و تهران مشترک هست و مسؤولین پنهان می کنن مبادا تهرانیای عزیزکرده بترسن:))
پاسخ:
همه چیز واسه این تهرانیاست می بینی تورو خودا...

سلام عزیز دلم ..
قربونت برم من خووبم . حتی زلزله رو حس نکردم :))
ولی مورموری بد لرزیده و چون مردم بیرون خوابیده بودن خسارت جانی نداشت 
خداروشکر .. خدا بخیر بگذرونه ..
خودت خوبی ؟
پاسخ:
سلام گلم...
جون من حس نکردی؟؟منو بگو دلم واسه تو شور می زد:D
خداروشکر که خسارت جانی نداشت....
من عالی:D

ته خطی مراقب باش...یه جای دیگه زلزله 6 ریشتری اومده...!!!زمین خطرناک شده!!!
پاسخ:
بعداز ظهری هم بدجوری لرزیدیم...
الا بدجوری نگران تیرزاد هستم خدا کنه حال همه هموطنا خوب باشه...

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۰ مهندس بهشت
باریکلا به شوما ......
من باشم عین جت می پرم بیرون
بعدم خجالت نمیکشی نمازت اون موقع قضا شده که دی
پاسخ:
والا چی بگم خوب خواب موندم با این حال اینجا آفتاب بیرون نزده بود .....{آیکون خجالت}

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۴ بنای با ثوات
خخخخخخخخخ
تو دیگه خیلی باحالی..:))
پاسخ:
خو خوابم میومد بعد هم اگه قرار بود رفتنی باشم در هر حال می رفتم ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">