::: خط خطی :::

141. کتاب خوری

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۱ ب.ظ

خوب دوستان بنده توسط پاک باخته گرام به کتاب خوری دعوت شدم..

الا باس توضیح بدم چیه عایا

من باید یه کتاب به 5تا از دوستان معرفی کنم که اونا هم هر کدوم یه کتاب به 5 نفر دیگه

و این کار همینطور ادامه پیدا می کنه...



من میخام کتاب کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری رو به این دوستان معرفی کنم:

البته به 6 نفر:)))

 *نیلی {اینجا نیلی می نویسد:)}

 *مهندس بهشت {دالان بهشت}

 *شاپرکی {خاطرات شاپرک}

 *مضراب {مضراب}

 *الناز {واسه اسکلایی مث خودم}

 * بنای با ثوات {باز آی}


۹۳/۰۶/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۱)

چه چالشِ خوبی :)
پاسخ:
جالب بود:))
سلام...اپم تشریف بیارین یکم بخندیم....تست روانشناسیم جواب بدین[چشمک][نیشخند][گل]
پاسخ:
سلام
چشم...
ااااااااااااااااااااااااا به به منم دعوت شدم
حتما میخونمش ولی بهزودی نیتونم یه ذره درگیرم میدونی که ولی وقتی خوندم نظرمو حتما بهت میدم دربارش
پاسخ:
هر وقت تونستی بخون گلم...
سلام خوبی خط خطی؟

منم از طرف هازارد دعوت شدم


طرح جالبی به نظر میاد.
پاسخ:
سلام
عاره طرح خوبیه..
سلام جانان:)
چشم حتما....
پاسخ:
سلام نیلی جونم
چشات بی بلا:*
آورین
آورین فرزندم
پاسخ:
دیدی چه دخمل خوفی ام :))
ممنون میخونمش!!!
میتونم خودتو دعوت کنم؟؟؟
اگه میشه حتما کتاب دیوانه ی جبران خلیل جبران رو بخون!!!
پاسخ:
نمیدونم بشه یا نه ولی فک کنم بشه:))
چشم گیرش بیارم حتما می خونمش.
:دی ممنون از دعوتت.. منم پستم رو گذاشتم!
پاسخ:
قابلی نداشت:*
مرسی از دعوتت ته خطی جون
pdfش:http://readbook.ir/1904/
پاسخ:
من نتونستم پی دی افشو پیدا کنم ....
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۹ بنای با ثوات
:))))))))))
پاسخ:
:*
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۴ بنای با ثوات
ببین من این کتابو نخونده بود منو دعوت نکردی..
دو نفر  منو دعوت کردن که جفت کتابارو خوندم..:))))
پاسخ:
ع خوب بذار الا تو رو هم دعوت می کنم فک کردم چون پاک باخته دعوتت کرده نمیتونم دعوت کنم:)))
چه اشکال داره 6نفرو دعوت می کنیم والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">