::: خط خطی :::

142. عروسی را چگونه گذراندید؟؟

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ق.ظ


رفتم عروسی ولی حیف دیر رفتم و وقت ورود دوتا حوریه اونجا نبودم

میخواستم عملا تست کنم ببینم چسب زخم نیاز پیدا می کنم یا نه که نشد:))

این چه وضعشه خب عروس باید سنگین باشه تمام طول شب سر دسته رقاصا بود

دوماد از اون بدتر آهان تا یادم نرفته قیافشون هم بد نبود ولی خو پوسف روی هم نبودن:))

چرا عروس تمام طول شب نیشش تا بناگوشش بازه بابا عیبه خوشحالیتونو تابلو نکنید

بنده عقیده دارم عروس تو شب عروسیش باید طوری رفتار کنه که انگاری با زور اسلحه اونجا نشسته

و البته دو سه مرحله هم آبغوره گیری راه بندازه که مردم نگن چقد هول بوده و از این حرفا:))

این ارکستره کردی میزد بعد عروس سر دستشون بود همه کردی می رقصیدن

عروس جلوشون فارسی قر میداد یه ساعتی هم عروس دوماد تو جایگاهشون با آهنگ کردی

نمیدونم چی قر میدادن {نفهمیدم سبکشون چی بود} دوماد که یه شال قرمز یه متری دستش بود

هی تکون میداد عروس هم با تورش تکون میدا دوتایی تازه واسه خودشون قطار بازی هم کردن :))

بقیه رقاصا هم اون پایین سرشون تو کار خودشون بود ...

اونارو بیخیال واه واه واه لباس بعضیاشون چقد جلف بود البته من نشناختمشون از طرف عروس بودن

دخمل کوچولوه اومده بود دور میزمون می چرخید اوخ که چخد ناناز بود موهای کوتاه زردشو خیلی

قشنگ حالت داده بودن مامانی لپشو کشید تپلی بود:))

غذاشون هم اندازه اش خوب بود ولی مرغشون خونی بود اوووق..

بنده که تمام مدت کنار مادرم نشسته بودم اصن هم از این قرتی بازیا و رقصای جلف خوشم نمیاد 

{آیکون دخترای خوب و سنگین چطوره؟؟}

ولی خداییش این آخریاش دوپا لری زدن کصافدا داشتم میمردم واسه یه رقص

منم در اعماق وجودم قر دادم دقت کنید در اعماق وجود طوری که کسی شک نکنه بعد

هم همون موقع برگشتیم خونه و چه خوب بود که برگشتیم وگرنه شیطون می رفت تو جلدم

رقص کل مجلس رو می گرفتم تو دست {تمام سنگینیم هم به تاراج می رفت}


+شب خوبی بود لیکن نیاز ما به یک عروسی توپ بر طرف نشده

دوستان یکیتون دست به کار بشه یه عروسی توپ بیفتیم ...



۹۳/۰۶/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۴)

حالا وقتی که ان شاء الله عروسی خودت شد میبینیم نیشت بازه یا نه
این خط ___ اینم نشون &
:D
+
ان شاء الله همه شاد باشند
حتی من !
پاسخ:
حالا بستگی به شوهرم داره اگه باب میلم باشه مطمئنن نیشم بازه :)))
ایشالا...
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۳ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
ولی اون نوشته ی توی کارت دعوت خیلی جالب بود...
یادم باشه منم تو کارتم بنویسم!!!
پاسخ:
مارو هم دعوت کن:D

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
من یادمه تو این پست یه نظری دادم...
کو؟!

بسم الله!!!
پاسخ:
نمدونم والا فک کنم بلاگ خورده:D

عیدت مبارک عزیزم
پاسخ:
عید تو هم مبارک گلم:*
عیدت مبارک ته خطی
آورین فرزند سنگینم
پاسخ:
عید تو هم مبارک
:D

شاد باشی
پاسخ:
شما هم همینطور
عیدت مبارک ته خطی جون:)
پاسخ:
عید تو هم مبارک شاپرکی....
منم از عروسای جلف و هول بدم میاد...بدم میاداااا...
+خب چرا پانشدی؟اصا روایت داریم شکستن قر تو کمر از شکستن دل یتیم هم گناهش بیشتره:))))))
پاسخ:
بنده تو هر عروسی نمیرقصم نیلی جون:D
عههه این روایت رو نشنیده بودم
مث خودمی منم از جام تکون نمی خورم توی عروسی ها.. آدم باس سنگین رنگین باشه.
پاسخ:
موافقم
این خلق فروختن توی عروسی توسط عروس از مد افتاده قربونت. عروس خانم ما این برنامه رو خیر سرش اجرا کرد و از اول تا آخر عین بُل باد کرده نشسته بود بعد عروسی هی دوستام چپ رفتن و راست رفتن و گفتن این چه عروسیه گرفتین؟ اصلاً اخلاق نداره یه لبخند هم نزد! بگذریم که هی تو گوش ما خواهر شوهرا می گفت من رو زورکی بلند کنید برقصم:))) 
زیادی خلق فروختن و زیادی جلف بودن هر دو تاش به یه اندازه ضایع هست. خیر الامور اوسطها.
پاسخ:
اینم حرفیه خو:D

اصن روایت داریم اگه آهنگ کُردی پخش بشه و به جنب بو جوش نیای از مات نیستی !! فلذا شما از ما نیستی !
من عاشقققققق آهنگای عزیز ویسیم :-*
پاسخ:
ما به جنب و جوش اومدیم خدا میدونه که چقد تو خودم قر دادم ولی خو از اقوام دور بودیم دیگه نشد برم وسط {گریه}
من تو عروسیا خوشم میاد کردی و لری رو
هعی خواهر دیگه گذشت اون روزا که عروس تا آخر سنگین رنگین مینشست سرجاش
عاغا من هرچی تلاش کردم که دختر عمه ام دوقطره اشک از اون چشماش درآد نشد که نشد
احسنت بر تو دخمل سنگین که دوپا نرقصیدی:)))
پاسخ:
عاره والا تو دیدی؟
دیگه هرکی ندونه تو که میدونی شاپرکی مقاومت در برابر دوپا واسه یه لر غیر ممکنه:D

اوخ اوخ وقتی باید آدم سنگین باشه چه میشه تا نرقصه
در ضمن چرا ما دست بهکارشیم عروسی خودت خیلی بهتره ها
پاسخ:
نمیشه اونموقع من عروسم باید سنگین باشم خو:D
اول نوبت خودته!!!عروسیتو راه بنداز...چه خبر از برادر زاده ها؟؟؟
پاسخ:
کی من؟؟ من حالا حالاها هستم
شانس ندارم که...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">