::: خط خطی :::

146. کی جوابگو الا؟؟

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ


دو هفته پیش اس دادم به دختر عمو واسه چندتا کتاب

بهش گفتم کسی از اقوام رو می شناسه که کتاب پیش انسانی داشته باشه مبگه خودم دارم

میگم تو که نمیتونی از خرمشهر اونا رو بفرستی

میگه خودم آخر هفته دارم میام واست میارم منم خوشحال که چه بهتر

حالا یه هفته عقب افتادنم هیچ حالا چند روزه اومده و هنوز کتابا رو به بنده نداده

دو روز پیش شوهر دختر عمو به داداشم گفته

واسه ته خطی کتابارو آوردیم فردا میارم در مغازه ببریشون واسه ته خطی 

داداش منم گفته در مغازه چرا یه روز بیاید منزل دور هم باشیم کتابارو هم بیارید

امروز میگم مامان سمانه کتابارو نیاورد اس بدم برام بیارتشون؟

مامان: بابات میخواسته یه شب دعوتشون کنه شام بیان خونمون بذار اونموقع خودش میاره

+:پدر کی سمانه رو دعوت می کنی بیاد؟؟

بابا: الا که پول یه مهمونی بزرگ رو ندارم

+: آخه پدر من سمانه و شوهرش و یه دختر کوچولو 3نفرن مهمونی بزرگ ؟؟

-: نه خب میخام طاهره وشوهر و بچه هاش و پدر شوهرش رو هم دعوت کنم با هم بیان {خواهر سمانه}

حالا من این وسط موندم اس بدم سمانه بیاره اون کتابای کوفتی رو یا بمونم بابا پولدار بشه مهمونی بگیره

سمانه هم که انگار منتظر زیر لفظیه خودش نمیارتشون که...

بابا یکی هم به فکر من باشه بنده اعتراف می کنم همچین درس بخونی هم نیستم

اینا هم هی دارن آوردن این کتابارو به تعویق می ندازن

بنده با این اوصاف چطور 3ماه دیگه 5تا کتاب رو امتحان بدم ....






۹۳/۰۶/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

اوخی عکسو
ولی کو تا سه ماه دیه انقد به خودت فشار نیار
پاسخ:
نه بابا فشار چیه خیالت راحت تو یه هفته گذشته 20کلا  صفحه خوندم 
خب میداد دیگه خودش زودتر... 
:-)
اوووووو 3 ماه خیلیه... میرسی بخونی نترس
پاسخ:
نمیداد ..
عاره همون
کوووووووووووووووتا سه ماه دیگه:))
پاسخ:
منم همینو میگم خو...:))

اصن چطوره صب کنی از شنبه شروع کنی :))
پاسخ:
موافقم فکر خوبیه:))
به نظر من بهش بگو بیاره یا اگه امکانش هست خودت برو پیشش و بگیرشون و دیگه سرفرصت دعوتشون کنین...به هرحال درس که مهم تره:)
پاسخ:
دیگه گیر دادم امشب دعوتشون کردن بیان خونمون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">