::: خط خطی :::

155. چی بگم والا

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ


میگن بدو ته خطی دیرت میشه ها

آماده شدم میرم دم در بلند میگم خداحافظ

مامان :خدا پشت و پناهت موفق باشی

داداش کوچیکه:خدافظ

میگم :ع کیفمو یادم رفت میرم تو اتاق کیفمو برمیدارم میگم من رفتم خداحافظ

مامان: بسلامت

داداش کوچیکه:بای

میگم :ع کفشامو نیردم میرم کفشارو میارم میگم الا دیگه خداحافظ

جوابی نشنیدم

--------------------------------------------

تو ماشین نشستم میگم :ع دیدی یادم رفت دسمال کاغذی بیارم دستمال باهاته ؟

{آخه عادم سرماخورده بی دستمال بیرون میره}

میگه :فک کنم یه دسمال مماغی تو جیبم باشه بذار بهت بدمش

میگم: اوق حالم بد شد

میگه :بابا مگه چیه من باهاش یه مماغ پاک کردم تو هم که میخای همون کار رو بکنی اوق نداره که

ماشین رو تو کوچه نیگه داشت پیاده شده تو جیباشو می گرده نبود

میگه بفرما اینقد ناشکری که همون مماغیه هم گیرت نیومد

نشست تو ماشین دس کرد تو جیب پیرهنش یه دستمال پیدا کردگرفت طرفم

-:بیا

+:دماغیه؟

-:نه تمیزه ولی خیلی وقته تو جیبمه کهنه به نظر میاد

گرفتمش دیگه از هیچی که بهتر بود

تو راه شروع کرده بلند بلند دعا می کنه

-:خدایا خداوند متعال التماس می کنم اینبار ته خطی قبول بشه خودت کمکش کن خدابا خودت بهم رحم کن

چند وقت دیگه زمستونه سرده حوصله ندارم صبح زود بکوبم تا اون سر شهر

خدایا واسه رفاه حال منم شده کمکش کن اینبار امتحان قبول بشه

+: امتحانام همیشه آخر هفتست تو هم که چند وقت دیگه میری کرمانشاه نیستی منو ببری بابا باید ببره

-: دیگه بدتر خداوندا خودت بخاطر رفاه و آسایش پدرمون ته خطی رو قبول کن

تا اونجا دعا کرده بلکه پاش از فنی حرفه ای ببره

--------------------------------

امتحان تموم شده می بینم تو کوچه روبرو حوزه امتحان داره قدم میزنه میرم طرفش

میگم :به نظرت آزمون بعدیش کی میشه؟؟:)))

میزنه پس کله ام میگه :برو سوار شو پر رو خجالت نمی کشی تو

میگم: خو سخت بود

میگه :با این مغزت میخا دانشگاه هم بری:))

-------------------------------

تو خونه شاکی میگم اصن من این مدرک فنی رو نمیخام اصن اینبار قبول نشم دیگه امتحان نمیدم

بابا :حیف اون همه پول که هربار من واسه امتحان تو میدم

مامان :تو غلط کردی باید مدرکش رو بگیری


+ الا معلوم شد که امتحانو گند زدم یا نه....



۹۳/۰۷/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۲۰)

۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۵۰ پاک باخته
خب جنسیت که ندارم
میزدن لهم میکردن خوووووووووو
پاسخ:
بهونه الکی نیار خسیسیت اومد سوغاتی بدی
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۰ پاک باخته
خدا رو شکر من برات سوغاتی نفرستادم
وگرنه
ای خدا
چه مصیبتی میشد
پاسخ:
وگرنه ؟؟
چرا مصیبت؟؟
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۳ بنای با ثوات
کاملا.............:|
پاسخ:
:D

دیدم برای گلسا از آرایشگری نوشتی.. سوای از مشکلاتی که برای خانواده پیش میاد نهایتاً 4-5 سال می شه حرفه ای کار آرایشگری انجام داد بعدش صدای تلق و تولوق ریه ها و دست و گردن و کمرت درمیاد..
راستی توی شهری مثل شهر ما یه دختر با مدرک هم نمی تونه کار خوبی پیدا کنه! دوستام با فوق لیسانس دارن حق التدرس توی دبیرستان های غیر انتفاعی تدریس می کنن اونم ساعت های محدود برای همین من دیگه به خودم زحمت ندادم برم پول و اعصاب خودم رو صرف فوق لیسانس کنم!!!
پاسخ:
اینم مشکلات دیگه اش...
خوب شرایط شهر هر آدمی فرق داره ایشالا که یه روزی به دردت میخوره ....
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۲ پاک باخته
به سلامتی پیک صلح شدی
خخخخخخخخخخخخخخخخ
یا 
بخیر گذشت؟؟؟
پاسخ:
نچ آخه من چیکاره ام...
انگار بدت نمیاد پیک صلح بشم...
از اتاق عمل دراومده ولی دکترا گفته ان زنده نمی مونه خودش گفته برادرش بهش شلیک کرده و از برادرش شکایتی نداره {من آخرش نفهمیدم کی اینو زد}

تو قبول میشی من میدونم:)
پاسخ:
مرسی شاپرکم...
ته خطی لووووووس
من شوخی کردم ::(
پاسخ:
فدا سرت گلم....
نچ نچ نچ نچ نچ نچ ته خطی من دو روز نبودم اینقد بی ادب شدی ؟؟؟ تو کامنتات از هر 8 حرفت 7 تاش فحشه [آیکون رو برگردوندن]
lخب به سلامتی و میمنت امتحانتو دادی و دیگه به نتیجش فک نکن تا میاد من خیلی خنده دارانه همیشه امیدوارم :))))

پاسخ:
همیشه همینطور بودم تو بی ادبیامو ببخش...
مرسی امیدوارم بشه...
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۸ پاک باخته
کوجاستی؟؟؟
خبر بد چی بود؟؟
کصاااافت این همه مدرکم داری و رو نمیکنی...شایدم حرف تو درست باشه به هرحال شرایط جاهایی که زندگی میکنیم وفرهنگامون متفاوته...
یه آرایشگر توشهرماهست که سریع پیشرفت کردو شبی چندمیلیون درآمد داره وزندگیشم خوبه(آشناست)واول کار ازیه زیرپله شروع کردوالان وضعش توپه...
قالی بافی هم اگه خونواده حمایتت کنه کم کم خودت میتونی کارگاه بزنی و لازم نیست خودت ببافی...
البته میگم که حرف توهم درسته...
ایشالله که هرچی خیره پیش بیاد:)
پاسخ:
تازه بیشتر از ایناست بقیش رو رو نکردم....
این آشنای شما استثناست ولی واقعن من هر چی آرایشگر می شناسم زندگیشون درست درمون نیست اخه زنی که تا 10-11شب سرکارش باشه نه به شوهر می رسه نه به بچه و.....اینا همه تو زندگی مشترک تو بلند مدت مشکل به وجود میاره اما باز هم میگم استثنا وجود داره...
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۸ پاک باخته
به به پیدا شدی
پاسخ:
اوهوم هستم
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۳ پاک باخته
عب نداره افتادن ماله مرده
توام که یه پا مرد
پاسخ:
والا....
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۴ پاک باخته
هستی یا نه تنبل خان؟؟
پاسخ:
الا هستم...
راستش من زیاد به این حرف اعتقادی ندارم,اگه بیکار بیفتی گوشه خونه درس هم نخونی یه چیزی,ولی اگه بتونی کار کنی بحثش فرق میکنه...
پاسخ:
تا کار چی باشه ببین فرق داره مثلا من یه کار دارم دائم یا اینکه می تونم مدت زیادی از اون طریق پیشرفت کنم یا اصن اینارو ولش کن اینی که تو می گی بیشتر واسه پسراست ببین من یکی رو می شناسم 28 سالشه بعد دیپلم افتاده تو کار دیگه دانشگاه نرفته الا تو این سن هم خونه داره هم ماشین هم کار از اونطرف داداش من همسن همین آقاست هنوز نه خونه داره نه ماشین و نه کار هنوز داره درس می خونه و.....می بینی اون از داداش من جلوتره ولی واسه دخترا این امکان که بدون مدرک دانشگاهی کار خوبی گیر بیارن کمه تهش آدم میخواد بشه منشی که البته الا دیگه منشی دیپلمه هم نمی گیرن یا مثلا من می تونم همین قالیبافی که بلدم رو انجام بدم و از طریقش پول در بیارم ولی یه فرش بافتن با دستمزد 500تومن تو 3ماه نمی صرفه در واقع زحمتش خیلی بیشتر از دستمزدشه یا باید با مدرک آرایشگریم آرایشگاه بزنم که درآمد خوبی داره ولی دیده های من نشونم داده آرایشگرا هرچی بیشتر تو شغلشون موفق ان تو زندگی مشترکشون شکست بیشتری میخورن {دیدم که میگم اصن اکثر آرایشگرا یا طلاق گرفته ان تا شوهراشون دو زنه هستن یا زندگیشون سرده }....
یا خیاطی که من بلدم میشه از طریقش درآمد داشت اما .....
بیخیال.......
باور کن جدی دارم میگم,اگه میتونی بدون درس خوندن,از هنرهات درآمد کسب کنی و کاری راه بندازی,بیخود خودتو درگیر درس خوندن نکن...
ببین کی بهت گفتم...
پاسخ:
نچ نمیشه اصن حرف من بالا رفتن سطح اجتماعیه نه کسب درآمد...
اصن چار سال دیگه بچه بنده بره مدرسه روش میشه بگه مامانم دیپلمه اون هم تو این دوره که دیپلم بی سوادیه وای به حال چندسال دیگه.....{از این نظر بگیر}ا
امتحان چی بود؟
فرش بافی؟
باز رد شدی؟
:))

+ اشکال نداره عزیزم. پایه ت قوی میشه اما. :*
پاسخ:
اره همون بود نتیجه اش بعدا میاد ولی چشم زیاد آب نمیخوره...
پایه ام عملیه که قویه بخدا دارن الکی سخت می گیرن پول بره تو جیب فنی حرفه ای...
عیب نداره پیش میاد!!!
حالا بازم کهنه به از مماغیست...مورد استفاده قرار گرفت؟!
قبول میشی ایشالا...
+چی شد؟؟؟
پاسخ:
 نه دیگه به استفاده نکشید....
ایشاتلا که بشه....بعدا نتیجه اش میاد...
:)))) نه اصلا معلوم نبود . ما امیدوارانه منتظر اومدن نتیجه میمونیم. نه این که آخرشی و ته ته  خطی. واسه همین میگم
پاسخ:
اینم حرفیه ..:D

سلام
اره معلوم شد:-)
اشکال نداره صد بار اگه زمین خوردی بازم پاشو
الانم دوباره بخون حیفه امتحان ندی
پاسخ:
سلام..
مرسی انرژی...
سودی بیا یاد بگیر....
فدا سرت...میری دانشگاه که چی بشه؟الان مثلا دانشجوهاش چه غلطی تونستن بکنن؟
بیشعور مغزتو به کار بنداز...من اگه جای تو بودم بدون مدرک,کلاس آشپزی و خیاطی و اینا میزدم...
به جای دانشگاه برو آموزشگاهی چیزی که حرفه ای شی...
پاسخ:
کصافد تو که داری گند میزنه به رویاها و افکار من تو الا باس بیای گوش منو بپیچونی تا درس بخونم یه کسی بشم واسه خودم نه تنبل ترم کنی.....
بابا عملی این امتحان رو بلتم اصن الا دارم تو خونه کارش رو می کنم تو تئوری فقط رد می شم.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">