::: خط خطی :::

درست انتخاب کردم یا نه؟؟نمیدونم

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ


دارم دیپلم انسانی می گیرم تو دفترچه سراسری رشته تجربی رو واسه امتحان انتخاب کردم

حالا موندم کار درستی بود یا نه ...

همیشه حس خاصی نسبت به رشته تجربی داشتم شاید یه جور علاقه با اینکه از ریاضی و فیزیک و شیمی خوشم نمیاد ولی زیست رو دوس داشتم کتابای انسانی رو مرور می کنم وقت خوندنشون حس خوبی ندارم از ادبیات تخصصیش بیزارم یه حساب سر انگشتی می کنم کتابای انسانی ظاهرا آسون تر هستن ولی ولی خب تهش چه فرقی می کنه من که حتی کتابای سال دوم و سومش رو نیگا هم نکردم تو این زمینه با تجربی فرقی نداره تقریبا چیز زیادی از جفتشون نخوندم و واسه کنکور باس از صفر شروع کنم......

همه ی اینا به کنار اصن بیخیال حرفای بالا مهم علاقست چرا کتابایی رو بخونم که دلم نمیخواد تو دست بگیرمشون نمیدونم درسته یا غلط فقط امیدوارم یه روزی پشیمون نشم



۹۳/۱۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

تووووووووووووووووووو می تونی من می دونم
پاسخ:
اهوم{آیکون رضایت و جوگیری و این چیزا}
منم عاشق زیست بودم ولی نشد ادامه اش بدم:(
پاسخ:
هرچی خیره گلم..
کار خوبی کردی تجربی رشته های دانشگاهی بهتر و بیشتری داره
ان شالله که سال آینده سر کلاس دانشگاه باشی
سعی کن عمومیا رو خوب بخونی هم وقتشو داری هم راحت میتونی تستشون رو بزنی
پاسخ:
منم بخاطر همین تجربی رو انتخاب کردم
چشم گلم
الان که انتخاب کردی، اصلا اصلا شک نکن،
دیگه به قبل و بعدش فکر نکن،
 ببین چکار میتونی بکنی که بهترین نتیجه رو بگیری،
اصلا نسبت به حرفها و نظرات منفی کر و کور باش.
کار خودت رو بکن. بیشتر تلاش کن.
 حتی اگر لازمه از مستحبات نمازت و کارهای هنری و ...
بزن و بیشتر درس بخون.
بهترین تلاشی که میتونی رو انجام بده
تا ان شاءالله به لطف خدا بهترین نتیجه رو بگیری.
احیانا اگر توی دروس ریاضی و فیزیک کاری بود
من در خدمتم دوست عزیز و نازنینم.
خیلی برات خوشحالم که راهت رو انتخاب کردی
و داری با تلاش پیگیریش میکنی. :) :*
پاسخ:
مرسی مریمی جونم 
ریاضی و فیزیک که افتضاح مدت زیادیه نخوندم
کامنتت انرژی میده گلم
"زیست کنکوری"  درسی نیست که بشه به صورت  "خود آموز" یاد گرفتش
استاد زیست کنکوری و یا حداقل کتابای "خیلی سبز" رو براتون تجویز میکنم
---
گفتم "زیست کنکوری"  تا بدونید خیلی با "زیست" فرق داره!
اگه در حد کنکور کار نکنید   فرقی نمیکنه سوالاتی که سر جلسه کنکور میاد فارسی باشه,فرانسوی باشه,عربی باشه!   به هر حال نمیتونی پاسخ بدی
و چیزی ازش نمیفهمی
موفق باشی
پاسخ:
مرسی از راهنماییتون کتابای خیلی سبز کنکور رو دارم بحرحال امسال بیشتر جنبه آزمایشی داره واسم سعی خودمو می کنم هرچی خدا بخواد...
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۵ مهندس بهشت
ای باو پس یه دکتر دیه به دوستانمون اضافه شد
به نظرم موفقت وقتی به دست میاد که خیلی از این شاخه به اون شاخه ن
ری
پاسخ:
اره موافقم ولی خب چه کنم تجربی رو بیشتر دوس دارم...
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۰ گمـــــــشده :)
مهم اینه حس خوبی داشته باشی..همین...
پاسخ:
منم همین رو میگم دیگه
من درس ریاضی رو نسبت به انسانی های دیگه بهتر می تونم جفت و جور کنم اما مشکلی هم با ادبیات نداشتم. دیپلم انسانی دارم ولی اگر برمی گشتم به عقب کلاً می رفتم گرافیک یا رشته ای شبیه به این. 
پاسخ:
منم اگه برمی گشتم بجای فنی میرفتم تجربی از همون اول مطمئنن الا زندگیم فرق داشت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">