::: خط خطی :::

بنده بدنسازم به همین برکت:))

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ


با یکی از داداشا میرم خرید تو یه فروشگاه ورزشی دس میذارم رو دمبل و قیمت میگیرم

دوتا یک کیلویی {سر هم دوکیلو میشن}میگیرم تو دست تا سنگین و سیکیشون رو تست کنم

فروشنده میگه اگه قبلا کار کردین یک کیلویی و بالاتر بردارین اگه نه زیر یک کیلو بردارین و به مرور سنگین تر کنید

میگم قبلا کار کردم مدتیه کنار گذاشتم

داداش میگه هرچی فک می کنم می بینم اینا واسش زیاده آقا یه دوتا 250گرمی بیار واسمون

داداش ^___^

فروشنده ^___^

من o__O

آخه این داداش ضد حاله من دارم...

دوتا یک کیلویی قرمز گرفتم پولشونو هم انداختم گردن داداش تا دیگه منو دست نندازه...




۹۳/۱۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

میدونی دادشها برای ادم از صدتا دشمن بدترند :)
سلام خانومی خوبی
پاسخ:
اوهوم:)
سلام گلم مرسی
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۹ گمـــــــشده :)
کارت عالی بود اصلا...تا داداشت ازین حرفا نزنه دیگه..^___^
پاسخ:
همینه:)
د اداش به این خوبی....:)
پاسخ:
خوبیاش که زیاده زیاااد:)
یه چش غره حداقل میرفتی خو >.<

یکیای من فک کنم سه یا سهو نیمه ,سنگینه, نمیدونم مامان با چ هدفی خریدتشون:| یه نیگا به بازوهای پرپرونکم مینداخت حداقل یکم پایینتر میگرفت:|
پاسخ:
رفتم اثر نداشت:)
ازش بپرس شاید با ارنولد تو رو اشتباه گرفته:)
بح بح پهلوون ته خطی جان:)

پاسخ:
:)
آفرین به این کیاست و دانایی
:))
پاسخ:
این ماییم دیگه :)

احسنت 
ایشالا ابی و سبزشم میخری
ولی خب چه کاریه باشگاه برو:)
پاسخ:
یواش یواش
یه مدت میرفتم ولی خب دیگه حوصله رفتنش رو ندارم تو خونه گاهی ورزش می کنم..

کیسه خرید منظورم بود:)
پاسخ:
:)
دمبل می خوای چیکار؟ امثال من و تو به اندازه کافی کیس خرید مامانا رو حمل می کنیم! والاااا 
پاسخ:
اون که کار همیشگیمه:)
انشاءالله زودی دستت باز بشه و یه گوشی خوب بگیری برای خودت عزیز. :)
پاسخ:
ایشالا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">