::: خط خطی :::

چون برگی به جهان آویخته ام

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ب.ظ


یکی باس باشه تو یه  همچین روزی بیاد کنارت سخت تو آغوشت بگیره سرت رو بذاره رو سینه اش دست ببره لای موهات

و آروم زیر گوشت یه چیزایی رو زمزمه کنه..یکی باس باشه تو یه همچین روزی کنارت باشه به یادت باشه واسش مهم باشی

کسی که ته دلت رو قرص کنه کسی که واست وقت بذاره و همچین روزی رو واست خاص کنه با یه سورپرایز و یه تبریک خاص...

گرفتن تولد چه لذتی داره وقتی کسی که باید واسش مهم باشی نیست:((

از صبح تا حالا پیام و زنگ پشت سر هم دیگه از جواب دادن به پیام تبریک اطرافیان خسته شدم (الکی مثلن من خیلی شاخم و خاطر خواه دارم)


+باز دم مامانم و همراه اول گرم امروز رو یادشون بود:)



۹۳/۱۲/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۲)

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۴ مهندس بهشت
فکر کنم خونه تکونی دارین خیلی داره بهت بد میگذره
پاسخ:
بیشتر خرید و چرخ زدن تو خیابون داشتم تا خونه تکونی داغوونم...
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۱۸ مهندس بهشت
تولدت مبارک باشه البته با تاخیر زیادی بود ببخشید
پاسخ:
مرسی گلم
سلام...
تولدت مبارککککککک
پاسخ:
سلام
مرسی
تولدتتت مبارککککک
happy berithday to uuuuu
الولاد المبارکه:دی
سیین چوکاهه:دی

شیرینی تولد 120 سالگیتو بخوری:دی
پاسخ:
مرسی عزیزم:-*
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۳:۴۶ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
تولدت هزاربار مبارک :)

+ایشالا یه همچین کسی زود سر و کله ش پیدا شه!
پاسخ:
مرسی گلم
ایشالا:)
:-)مهم اینه ک من از خوندن حرفات حس خوبی دارم مهمی حداقل واس من ته خطی مهربون..
پاسخ:
فدای تو مریم جونم تو هم واسه من مهمی:-*
سلام مهندس
+
تولدت مبارک
پاسخ:
سلام تشکر
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۶ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستم با عنوان :

آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

 

باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز

پاسخ:
خب به من و تو چه موافق بود یا مخالف
واس شما هم تسلیت
پس ما بوقیم:)))
خو ما دوستای خیلی خوبتیم...والا:)))
پاسخ:
بله بله همینطوره:))
لی لی لی لی
تولد تولد تولدت م ب ا ر ک
ان شالله که سال دیگه کنارت باشه عزیزم:)

+همراه اول سه روز زودتر تولدمو تبریک میگه...مامانمم امسال یادش رفت
ولی به  آبجیا و دوستان دلخوش بودم:)
پاسخ:
مرسی عزیز دلم:-*
ایشالا:)
والا من که دوستی هم ندارم ولی خب مامان به خانواده گفت دیگه:)
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
:********************************
پاسخ:
مرسی گلم:-*
تولدت مبارک جیگر انشاءالله تولد صد و بیست سالگی ات رو پست کنی :)
پاسخ:
اوووه صد و بیستا
مرسی گلم ایشالا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">