::: خط خطی :::

شاید امسال یه اتفاق جالب بیفته

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ


سلام خیلی وقته اینجا نیومدم و ننوشتم اینقدی که نمیدونم از چی بگم

دیگه مث گذشته ها حرفم نمیاد ولی هنوز هم اینجا رو دوس دارم باس یه گردگیری بشه

کل روزم به بطالت میگذره و دریغ از خوندن درس و یا حتی سر زدن به نت

دارم چیکار میکنم رو خودمم نمیدونم حالا بذارید یه دستمال و آب و جارو وردارم

اینجا رو تمیز کاری کنم بلکه بعدا حوصله ام بشه و حرفم بیاد

رفقا میدونید که دوستون دارم ؟؟



۹۴/۰۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

اومدی گردگیری کنی رفت تو حلقمون....خخخخخخخخخخ
به به
دیگه نزدیک بود با کمربند بیام خدمتت
شمارتم که نداشتم از خجالتتت درام
والا
پاسخ:
پ خوب شد اومدما:)
شمارم رو چندوقت پیشا تو یکی از پست رمزدارا گذاشته بودم
آره بابااا میدونیم
اصن مگه میشه من باشمو دوست داشتن نباشه
همه همینو میگن اصن
:D:D:D:D
پاسخ:
بله بله درسته:))
رسیدن بخیر:-)
پاسخ:
تچکر:-)
ها ولک میدونیم:)ما هم دوستت میداریم
پاسخ:
مرسی شاپرکم:-*
به به خط خطی جان
پارسال دوست امسال هیچی
فکر کردم بسلامتی از کشور خارج شدی که دیگه نت نمیای
خدا رو شکر فرار مغزها نشدی و ایران هستی

+طبیعیه مادر جان این دوران گذار برا همه هست
پاسخ:
ای بابا کی منو اونجا راه میده من برم خارج خارج بره کجا:-)
اهوم میگذره
چه عجب از این ورا خانوم؟:))
پاسخ:
دیگه گفتیم بیایم تا رفقا فراموشمون نکردن :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">