::: خط خطی :::

فضول خانم

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ب.ظ

مامان و بابا رفتن مراسم ختمی و طبق معمول با یه سری از فک و فامیل هم کلام شدن که من به شخصه احساس خوبی بهشون ندارم

الا بزرگترین معظل فک و فامیل ما اینه که چرا من شوهر نمیکنم یا چرا برادرا زن نمیگیرن

مامان برگشته و کلافه میگه فلانی حالت رو پرسید {میدونم باز نطق کرده پیش مادر مث چند سال گذشته میگم خب؟؟ }

میگه فلانی گفت نگران دخترتم چرا شوهر نمیکنه نکنه خواستگار نداره ببینید از بین ............................. {بقیش رو نگم بهتره که همون بقیه اش کفری میکنه آدم رو }

کلافه و عصبی یه فحش کلفت به خود فلانی و ... حواله میکنم و میگم به اون چه ربطی داره یعنی نمیخواد از زندگی ما بکشه بیرون

مامان میگه پدرت بفهمه به فلانی فحش دادی بدجوری شاکی میشه

میگم همینه که هس میخواست سرشو نچپونه تو زندگی من هر وقت فضول خواستم صداش میکنم


چرا یه کاری میکنید که آدم از کوره دربره و مورد عنایت قرارتون بده واقعا چراااا

اگه یکی نخواد نگرانش بشید باید کی رو ببینه خوب خودتم تا پارسال دخترت مجرد بود خودت هنوز پیر پسرات مجردن یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به بقیه


خب همین کارا رو میکنید آدم خوشش نمیاد تو هیچ مراسمی حاضر بشه. بلکه باهاتون چش تو چش نشه و مزخرفاتتون رو نشنوه




۹۶/۰۵/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱)

اَه بیاد به این مملکت کوفتی با آدمای مزخرفش :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">