::: خط خطی :::

139. به نظرتون میشه عایا

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ


بی اعصابی چند هفته پیش رو یادتونه؟؟{اینجا}

بنده تو این مدت که نبودم تکلیف اینو هم روشن کردم

{خدا شانس بده وقتایی که داغونم کارام بهتر پیش میره }:)))

صاب کار رو کشوندم پا قرارداد اومد در خونمون کار رو تحویلم داد قرارداد رو هم امضاء کردیم

قرار شد 3ماه دیگه بنده کار رو تحویلش بدم و اوشون هم دستمزد بنده رو بدن...

این خانمه از همون لحظه اول که بنده رو رویت کردن نیشش تا بناگوشش باز شد

هی راه به راه به من و مامان می گفت: ایشالا که به واسطه این کار با هم فامیل بشیم

بنده هم مث دخملای خیلی خوب فقط یه لبخند ملایم میزدم طوری که دندونام هم معلوم نباشه

{میدونید که زشته دختر میخنده دندوناش پیدا باشه}

برگشته میگه ایشالا پولش رو خرج جهازت کنی

تو دلم گفتم آخه 500تومن هم پولیه که من باش جهاز بخرم

بهش گفتم فعلا میخام خرج تحصیلم بکنمش {یه وقت فک نکنه من هولم یا شوهر ندیده ام }

اونم هی راه به راه از من یه سوالاتی می پرسید بعد هم گفت که چندتا برادرزاده دانشجو داره

که انگار میخاد منو واسه اونا لقمه بگیره

این خانمه از وقتی کار رو داده دست بنده 2بار اس فرستاد

احوال پرسی و اینکه چقد از کارش انجام شده

بار اول جوابشو دادم بار دوم پریشب بود جوابشو ندادم

چه کاریه اصن خوشم نمیاد به دیگران جواب پس بدم والا....


+ کسی که بخواد بنده رو بگیره باس خدا محکم زده باشه پس کله اش

{به نظرتون خدا میزنه پس کله یکی از برادرزاده هاش ؟؟}



۹۳/۰۶/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۴۴)

سلام ته خطی جون
خوبی؟
میبینم که بسلامتی انگار خبراییه
مبارکه مبارکه:))
لبخند ملایمت تو حلقم عزیزم:)))
پاسخ:
سلام شاپرکم مرسی تو خوبی؟
نه بابا باور نکن:)))
حال کردی یاد بگیر واسه آیندت خوبه:))
یه جور میگی انگار براش اون غذا خوشمزه هاتو فرستادی
یه پیام دادی ااااااااااااااااااا
پاسخ:
تو همین کارم واسش نکردی بعد منو مسخره میکنی
والا
این دفعه پیام دادی سلام منم برسون بهش 
بگو دعا یادش نره 
مام دعاش میکنیم
پاسخ:
چرا خودت پیام نمیدی؟؟؟
آخی
کار خوبی کردی
آفرین فرزندم

پاسخ:
یاد بگیر...:D

آره اون پستو دیدم
پاسخ:
همون دیگه...
فرزندم چیو نمی خوای؟
پاسخ:
20:30

انتظار داشتی جواب بده؟
عجب!!!!!!
از دست حاجی
از دست تو
از دست...
از دست...
پاسخ:
انتظار جواب نداشتم واس تو گفتم خو....
فقط خواستم بودنه دوستان به یادشن زودتر برگرده
به حاجی پیام میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چجوری اون وخت؟؟؟

پاسخ:
شمارشو تو یکی از پست رمزدارا نوشته بود
هنوز داری گریه میکنی؟؟
20:30 ببین دلت وا شه...
گریه نکن دیگه
عکسشو میذارمااااااااا
پاسخ:
نچ نمیخام
راستی از حاجی خبر داری
روحش شاد نیست چند وقته
پاسخ:
امروز بهش اس دادم احوال پرسی ج نداد

ای بابا گریه نکن
خشن میشمااااااااااااااا

پاسخ:
من باس خشن بشم نه تو....
ای بابا اگه عکسشو میذاشتم چکار میکردی
برو دیگه مامور پست منتظره
نچ نچ
خوبه حالا ما ایسنا نداریم فلافل سوری بذاریم
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:(((
اونا که خوراکی نیس که
اونا یه لقمه چپن
خوراکی به بالای 10 لقمه نسبت داده میشه
پاسخ:
تو همونو هم ندادی 
برو دم در بقیه دلمه ها رو داره مامور اداره پست میاره برات
پاسخ:
خودتو سرکار بذار
برو از خدا بترس شکستن دل ته خطی هنر نمی باشد
خودت گفتی خوراکی دوس دارم معرفی کن
پاسخ:
من منظورم دلمه نبود در حد چیپس و پفک بود....
آها خداحافظ فعلا
چله یادت نره
پاسخ:
عاره حتما به همین خیال باش....
من
کجا نا امیدت کردم؟؟؟
نچ نچ
واس فردا الان آماده میشی؟؟؟
خخخخخخخخ

پاسخ:
همین که دلمه بهم ندادی و......
نه بابا من دقیقه نودم بهونست بهونه:D

نا امیدم کردی
پاسخ:
نیست تو منو نا امید نکردی
وای که چقد شکمو تشریف داری
پستتتو بذار
حالا فردا برو کتاب فروشی و بازار روز
دلمه بپزو کتاب بخون
پاسخ:
شکمو خودتی
فردا عروسی داریم اگه بتونم میرم البت واسه کتاب
بعدا پست میذارم الا باس برم...
موتورش تریل باشه قبول میکنم
پاسخ:
نچ نیست
خب دیگه چه خبر؟؟؟
پاسخ:
سلامتی اصن اومده بودم پست جدید بذارم زدی تو برجکم همش پرید...
ما پاستوریزه تشریف داریم
بله دیگه
نچ نچ
پاسخ:
واقعن پاستوریزه ای
جیغ بده
جیغ زشته
نچ نچ
گوشام کر شد جیغ نزن

(پاک باخته در حال مردن از خنده)
پاسخ:
نخند..نخند...
اصلا بیا دلمه های من ماله تو ماشین داداشتو بده به من
هر روز واست برگ مو میخرم و میفرستم
پاسخ:
داداشم ماشین نداره دومی یه موتور داره
نچ نچ
ته خطی؟
 فحش؟
واااااااااااااااااااای
از تو بعید بود
من که نشنیدمش
فرزندم یکم جنبه داشته باش
همش اسم یه خوراکی آوردمااااااااااااا
پاسخ:
فحش نشنیدی هنوز .....
همون دو بسته تردو میفرستم بیخیال شوووووووو
پاسخ:
ترد بخوره ........
من دلمه میخااااام {جیغ}
الان که فصلشه میفروشن
تازه مغازه ها دارن کنسرو شدشو

پاسخ:
ما کنسروی نمیخریم باس بریم بازار روز اونم دوره
چی؟؟
صلوات؟
گلاب؟
گل؟
شادی ؟
لبخند؟
کدوم تو روحم؟؟؟؟
پاسخ:
هیشکدوم
سگ
تو
روحت
....
من چه می دونستم دوس داری
خواستم هنرامو ببینی
و
بدونی چقد طفلیم برام چله بگیری
پاسخ:
عاره جون دلت با اینکارت حتما واست چله هم میگیرم
اصن میخای واست چارصد بگیرم
بدو برو بپز برای خودت و خانواده
بدو ثواب داره
پاسخ:
برگ مو از کجا بیارم دلت خوشه
اینا رو که نمیشه فرستاد
تو راه فاسد میشن
بعد تو می خوری میمیری
برادرزاده های اون خانومه افسرده میشن
پاسخ:
......تو اون روحت {آیکن خشم}
حیف که نمیتونم عکساشو بذارم
خانواده می گفتن چقد بدمزه اس
نزدیک 600 تا درست کردم 
یه دیگ گنده شد
تا 1 شب می پیچیدم
بعد ظهر از خواب پاشدم میبینم خیلی مونده باشه 150 تا بعد میگن بد مزه اس
2 نفری همشو خوردن رو ام دارن
پاسخ:
نیت پلیدتو فهمیدم فقط میخواستی دل یک عدد ته خطی رو آب کنی :(((
خدارو خوش میاد؟؟ هااان؟؟؟
بفرست آهم دامنتو میگیره ها
الان دارم می خورم
کلی زحمت کشیدم واسش
چندتا کتاب نگا کردم
پاسخ:
داری میخوریشون؟؟پ من چی؟؟پ آدرس الکی دادم؟؟

آدرس بده
بفرستم
دلمه برگ مو پختم خودم به تنهایی با کتاب آشپزی
اوووووووووووووووووم
پاسخ:
وااای بگو بخدا عهههه عاشقشم
بابا همون آدرس که بهت دادم بجا اون ******************************
به خوردن ترد دعوتت میکنم
خوبه آیا؟؟؟
پاسخ:
دعوت کافی نیست 2بسته باس رد کنی بیاد اول 
سلام بانو ته خطی
به خوندن این پست در وبلاگ من دعوت شدید
http://khodnevisiha.blogfa.com/post/455/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%B1%DB%8C-
لطفا بخونید

منتظر معرفی کتاب تو وبلاگتون هستم

با تقدیم احترامات ویژه:
                                  پاک باخته
پاسخ:
بله بله چشم...
بذار فک کنم ببینم کتاب از کجا بیارم...
حالا نمیشه گاهی خوراکی هم بهم معرفی کنی خوراکی دوس دارما.....
حخخخخخخخخخخخخخخخ
خدایا لدفا برادر زاده های اون خانوم همشون شکمو باشن...
مجبوری نصفه شبم غذا بپزی نه؟؟؟
آیکن پاک باخته سوت بلبلی زن
پاسخ:
نه دیگه واسه آقامون سر شب می پزیم و شاعرانه میخوریم {آیکون رویا}
دعا کن پاک باخته اصن چله بگیر :D

آفرین بهت گفتم درآمد داشته باش، خدا بقیه شم ردیف میکنه:دی
میگم بخیل نباش، تو که میگی چندتا برادرزاده داره خو دست ماهم یه جایی بند کن:)))
پاسخ:
عاره دیگه....
حالا بذار بیاد باشه حواسم هست:D

بستگی به طرف داره
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
چه عمه شوهری بشه این
پاسخ:
واقعن هم چای نخورده پسر خاله شده بود

۱۱ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۶ بنای با ثوات
کلی خندیدم..
با میرزا موافقم...دعا کنیم..؟
:)))
پاسخ:
دعا کنید عاره البته الا بیشتر واسه امتحانام:D
والا نمیدونم یسرا میخام یا نه
بمیرم الهی. تو چی؟ دوست داری بزنه پس کله ش؟ میخوای دعا کنیم؟
پاسخ:
والا بذار یکم فک کنم
عممم
واقعن نمیدونم اصن من استرس دارم...
بجاش دعا کنید امتحانامو قبول شم بعد واسه این فکری می کنم
ا جور شد؟؟؟خدا رو شکر!ایشالا موفق باشی!!!
هه برادر زاده هاش از خداشون باشه دختر ترگل ورگل!من به هرکسی ته خطی جونمو نمیدم!!!;-)
پاسخ:
عاره دیگه ...
واقعن هم دختر به این خوفی {آیکن خود شیفتگی}
نه بابا طوفانم کجا بود؟:))
انشاءالله که خیره و پولش برکت اساسی به زندگی ات بیاره از پس کله خورده بگیر تا... ;)
پاسخ:
خوبه خیالم راحت شد:D
ایشالا ایشالا
بهش میگفتی من جهاز مهاز ندارم دختر میگیری جهازم میخوای ؟ مهریه مم باید هزار و سیصد و بـوق تا باشه !! عند المطالبه . بعد کار و قراردادم میزدی تو سرش و میگفتی بروووو بروووو اصن من قصد ازدواج ندارم
[آیکون یک عدد تیـرزاد درگیر]
میگم خدا دید بی اعصابی گفت تا نزده یکی رو درب و داغون کنه دستشو بند کنم :))
عزیزم ایشالا با روحیه و خووووب کارو تموم کنی و پولشم با برکت باشه و وقتی خرجش میکنی ی لبخند گنده رو لبات باشه :)
پاسخ:
والا با این نوناشون...:))))
عاره فک کنم خدا به فکر اطرافیان بوده کاش بی اعصاب میموندما الا خدا نظرش عوض میشه:)))
مرسی گلم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">